کد خبر : 207563
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 19:05
-

روز اول هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال؛

سپاهان برنده بازی شش امتیازی/ مس در جایگاه همان همیشگی

سپاهان برنده بازی شش امتیازی/ مس در جایگاه همان همیشگی

دو دیدار روز اول هفته ششم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری رقابتهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران در روز اول دو دیدار در شهرهای اصفهان و مشهد برگزار شد که در بازی اول در اصفهان فولاد سپاهان میزبان زندگی بتن کلاردشت بود.
در این بازی زیبا شاگردان احمد باغبانباشی در نیمه اول به دو گل پیاپی رسیدند ضمن اینکه زندگی بتن با وجود تلاش زیاد نتوانست در این نیمه گلی به ثمر برساند تا بازی با نتیجه دو بر صفر به نیمه برود.
سپاهان اصفهان در این نیمه نیز بازی خوب خود را ادامه داد تا در نهایت دو گل دیگر هم در این نیمه به ثمر برساند و بازی را با پیروزی ۴ بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

اما در مشهد تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نیمه اول بازی با ارائه یک فوتسال برتر چندین موقعیت بر روی دروازه فرش‌آرا ایجاد کرد اما بی دقتی بازیکنان مس سونگون و درخشش دروازه‌بان فرشی‌ها باعث شد تا واپسین ثانیه‌ها بازی بدون گل ادامه یابد اما یک ضدحمله از سوی فرش آرا منجر به گل اول این تیم شد تا برخلاف جریان بازی در نیمه فرش‌آرا یک بر صفر برنده به رختکن برود.
تیم حمید بی‌غم در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد با فشار بسیار زیادی که روی دروازه حریف مشهدی خود آورد به گل اول خود دست پیدا کند مس سونگون ورزقان در ادامه نیز برای یک حرکت سریع و یک کات‌بک که زیبا به دومین گل خود رسید تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.