کد خبر : 207549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 16:01
-

قمی‌ها نگران وضعیت فردوس

قمی‌ها نگران وضعیت فردوس

ناکامی‌های سه هفته متوالی تیم فردوس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موجب نگرانی‌ طرفداران پرتعداد این تیم و قمی‌ها علاقمند به فوتسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که بازی‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مرداد ماه آغاز شده ولی به دلیل حضور تیم.ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، بین دیدارهای هفته سوم تا ادامه لیگ فاصله‌ای تقریبا دو ماهه ایجاد، به همین خاطر در سه ماه برگزاری لیگ تنها پنج هفته از بازی‌ها سپری شده است.

اما بازی‌های این فصل که با حضور ۱۴تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود، در پنج هفته گذشته برای نماینده فوتسال قم نتایج خوبی به دنبال نداشته و تیم فردوس قم برابر رقبای خود دو پیروزی و سه باخت در کارنامه دارد که سه باخت این تیم در سه هفته متوالی اخیر رقم خورد و نگرانی قمی‌های علاقمند به فوتسال را به دنبال داشته است.

فردوس باید در هفته نخست از تیم شهروند ساری میزبانی می‌کرد که حریف شمالی در میدان رقابت حاضر نشد تا نتیجه با رای انضباطی سه بر صفر به نفع نماینده قم شود، همچنین شاگردان علی زندی‌پور در هفته دوم که میهمان تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی فولاد زرند ایرانیان بودند با نتیجه سه بر دو پیروز شدند.

اما بازی هفته سوم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز ناکامی‌های سه هفته اخیر فردوس بود و نماینده قم با نتیجه ۴ بر ۲ در خانه به زندی‌بتن کلاردشت دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر باخت، دو ماه بعد از این شکست که فردوس فرصت ترمیم نقاط ضعف را داشت، این تیم در هفته چهارم که میهمان تیم کراپ الوند بود با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد.

شاگردان علی زندی‌پور از این دو باخت درس نگرفتند و در هفته پنجم که سومین بازی خانگی را میزبان تیم سن‌ایچ ساوه صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها بودند با نتیجه عجیب ۶ بر ۱ شکست خوردند تا ضمن تداوم روند ناکامی‌ها و شکست‌های خود، به سومین باخت متوالی این فصل تن داده و تا رده نهم جدول نزول کنند.

شاگردان علی زندی‌پور در هفته ششم رقابت‌ها یک بازی سخت دیگر در پیش دارند و باید روز جمعه ۳۰ مهر ماه در میهمانی تیم گیتی‌پسند اصفهان گام به میدان رقابت بگذارند، دیداری که قطعا برای نماینده قم نفس‌گیر خواهد بود و باید منتظر ماند و دید تدابیر مسوولان این تیم راجع به وضعیت نابسامان فردوس در جدول و لیگ چه خواهد بود؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

آخه قم که مهد بازیکن و مربى فوتسال هست باید مربیش على زندى پور که مربى دروازه بان هم در لیگ برتر براش زیاده باشه؟!! آخه چجورى باید بفمهید اینا مربى فضاى مجازى هستند در عمل هیچى ندارند !!! فقط بلدند بیان توى فضاى مجازى آنالیز کنند و حرف بزنند!!