کد خبر : 207694
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 11:48
-

مولایی: نیاز به بازیکن جدید و تقویت تیم داریم / با بی‌تجربگی بازی را به سن ایچ واگذار کردیم

مولایی: نیاز به بازیکن جدید و تقویت تیم داریم / با بی‌تجربگی بازی را به سن ایچ واگذار کردیم

مربی چیپس کامل مشهد گفت: مقابل صدرنشین باسابقه لیگ برتر فوتسال بد کار نکردیم. باید توجه داشت نیاز به بازیکن جدید و تقویت داریم اما مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند تیم کاملا بومی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی چیپس کامل مشهد گفت: مقابل صدرنشین باسابقه لیگ برتر فوتسال بد کار نکردیم. باید توجه داشت نیاز به بازیکن جدید و تقویت داریم اما مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند تیم کاملا بومی باشد.

منصور مولایی در جمع خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. مشکل گل‌زنی داریم. تا پشت محوطه جریمه عملکرد خوبی داریم اما نمی‌توانیم کار را تمام کنیم. گل‌هایی که دریافت کردیم نیز به دلیل اشتباهات فردی بود.

وی در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در نیمه دوم افزود: با تیم صدرجدولی سن‌ایچ که چندین سال در لیگ برتر سابقه دارد و سال گذشته نیز جایگاه سوم کشور را از آن خود کرده، بازی داشتیم. در نیمه نخست مجبور بودیم دفاعی بازی کنیم تا بتوانیم از ضدحملات استفاده کرده و به گل برسیم. در نیمه دوم عقب‌نشینی بیشتری داشتیم و با بی‌تجربگی بازی را واگذار کردیم.

مربی تیم چیپس کامل خاطرنشان کرد: بازیکنانم مقابل تیم صدرنشین لیگ در کل عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم در هفته‌های آتی بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و در مشهد نمایش خوبی داشته باشیم.

مولایی بیان کرد: چیپس کامل قطعا نیاز به تقویت دارد اما مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند تیم کاملا بومی باشد. اکثر تیم‌های لیگ برتری از تمام نقاط کشور بازیکن جذب کرده و تیم خود را تقویت کرده‌اند. ما این هدف را به جان خریده‌ایم و قرار شده تمام بازیکنان مشهدی در این تیم لیگ برتری به بازی گرفته شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.