کد خبر : 207760
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 13:39
-

اختصاصی Fut5al ؛

پایان کار تئوریسین با فردوس؟/ قمی‌ها بدون سرمربی تمرین کردند

پایان کار تئوریسین با فردوس؟/ قمی‌ها بدون سرمربی تمرین کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال نتایج نه چندان مطلوب به تیم فوتسال فردوس قم در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال ایران انتقاداتی از این تیم صورت گرفته که در ادامه آن سرمربی این تیم امروز در تمرین قمی‌ها حضور پیدا نکرد. در همین راستا طی روزهای گذشته نیز جلسه ای در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال نتایج نه چندان مطلوب به تیم فوتسال فردوس قم در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال ایران انتقاداتی از این تیم صورت گرفته که در ادامه آن سرمربی این تیم امروز در تمرین قمی‌ها حضور پیدا نکرد.

در همین راستا طی روزهای گذشته نیز جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان با حضور مسئولان ورزشی استان و مدیران باشگاه صورت گرفته که احتمال تغییر و تحولاتی جدید را در راس کادر فنی فردوس قم قوت بخشیده است.

گفته می‌شود فردا قرار است جلسه‌ای میان قلی زاده مدیرعامل باشگاه و زندی‌پور برگزار شود تا تکلیف این تئوریسین فوتسالی که برای اولین بار سرمربیگری در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند برگزار شود تا تکلیف ماندن یا رفتنش مشخص شود‌.

گفتنی است قم همواره یکی از قطب‌های فوتسال ایران بوده که با وجود تغییر و تحولات در میان بازیکنان این تیم در فصل جدید، نتایج خوب همچنان مطالبه هواداران این تیم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر یکشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

آخه کجاى دنیا مربى دروازبان رو میارن سرمربى تیم میذارند؟!! این بابا مربى مجازى بیشتر نیست فقط حرف میزنه کار عملى با حرف زدن درست نمیشه زندى پور مربى فضاى مجازى هست نه توى زمین!!!

نام یکشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

جوک نگید توروخدا، تئورسین؟؟؟!!!! طرف ۴ساله تیم میندازه و قم هم نابود کرد آخه چرا حق نمیگید