کد خبر : 207808
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 12:21
-

محمدی: مس، گیتی‌پسند و کراپ برای قهرمانی می‌جنگند / بزرگترین امتیاز تیم ما همین یکدلی و یکدستی است

محمدی: مس، گیتی‌پسند و کراپ برای قهرمانی می‌جنگند / بزرگترین امتیاز تیم ما همین یکدلی و یکدستی است

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: در این فصل بازیکنان جوان و یکدستی داریم که به نظر من بزرگترین امتیاز تیم ما همین یکدلی و یکدستی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: در این فصل بازیکنان جوان و یکدستی داریم که به نظر من بزرگترین امتیاز تیم ما همین یکدلی و یکدستی است.

«مسعود محمدی» در خصوص شرایط تیم سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم ما از لحاظ امکانات جزو تیم‌های بالا نشین لیگ برتر است اما این امکانات با تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند، مس سونگون، فرش آرا مشهد و کراپ الوند قابل مقایسه نیست. ما از این نظر بعد از این تیم‌ها قرار داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتایجی در خور شان و شخصیت تیم سن‌ایچ و مردمان خوب ساوه بگیریم. 

وی ادامه داد: جا دارد از «محسن حسن‌زاده» سرمربی با دانش روز تیم سن‌ایچ و «حسین صبوری» مربی تیم تشکر کنم. ما امسال یک تیم مربیگری بسیار خوب داریم. از «داود باقری» مدیرعامل باشگاه و «حمید طاهری» سرپرست تیم نیز سپاسگذارم که همه‌جوره کنارمان هستند. درست است که کم و کاستی وجود دارد اما با این وجود قدردان زحمات باشگاه هستیم.

گلر ملی‌پوش فوتسال کشورمان اضافه کرد: در این فصل بازیکنان جوان و یکدستی داریم که به نظر من بزرگترین امتیاز تیم ما همین یکدلی و یکدستی است. ما ۶ بازی و ۶ پیروزی داشتیم. توانستیم تیم بزرگی مثل مس سونگون را متوقف کنیم و ان ها را شکست دهیم. 

محمدی تصریح کرد: تیم‌های مثل مس، گیتی‌پسند و کراپ برای قهرمانی می‌جنگند اما ما به دنبال کسب یک رتبه خود در پایان لیگ هستیم. دوست داریم قهرمان شویم اما هر چیزی سختی خودش را دارد. در حال حاضر اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان فقط روی دیدارهای پیش رو است. 

تیم فوتسال سن‌ایچ در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با ۶ پیروزی در ۶ بازی توانسته با اقتدار در صدر جدول بایستد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.