کد خبر : 207789
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 9:29
-

واکنش نایب رئیس امور زنان هیات فوتبال مازندران به مصاحبه مدیرعامل شهروند ساری

واکنش نایب رئیس امور زنان هیات فوتبال مازندران به مصاحبه مدیرعامل شهروند ساری

نایب رئیس امور زنان هیات فوتبال مازندران به مصاحبه مدیرعامل باشگاه شهروند ساری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از هیأت فوتبال استان مازندران، نایب رئیس امور زنان هیات فوتبال مازندران به مصاحبه مدیرعامل باشگاه شهروند ساری واکنش نشان داد.
فاطمه بوداغی نایب رئیس زنان هیات فوتبال استان مازندران گفت: بازیکنان شاکی، لیلا اقبالى و سمانه کاشف محمدی بودند که فصل پیش با شهروند ساری قرارداد بستند. آن زمان امضای خانم نیلوفر ابراهیمی به عنوان سرپرست تیم و آقای سعید نجاریان به عنوان مدیر عامل پای قرارداد زده شد. ۵٠ میلیون مبلغ قرارداد لیلا اقبالى و ۱۵ میلیون مبلغ قرارداد سمانه کاشف محمدی بود.
بوداغی در ادامه گفت: هفته سوم این تیم به خانم جعفرزاده واگذار شد اما آقای نجاریان درباره بدهی بازیکنان چیزی در این قرارداد ذکر نکرد. در ادامه لیگ فوتسال زنان تغذیه و خوابگاه این بازیکنان به عهده خانم جعفرزاده بود. این بازیکنان هم با غیرت تا آخر فصل برای تیم شهروند ساری بازی کردند.
مسئول امور فوتبال و فوتسال زنان در مازندران موضوع شکایت این بازیکنان را تایید کرد و اذعان داشت: در پایان فصل بازیکنان از باشگاه شهروند ساری به فدراسیون فوتبال شکایت خود را بردند که نامه‌اش به هیات فوتبال ارسال شد. ما تلاش کردیم موضوع شکایت را به آقای نجاریان اطلاع دهیم اما ایشان پاسخگو نبودند.
وی در ادامه صحبت‌هایش با تایید خبر بسته شدن پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه شهروند به دلیل این بدهی گفت: در تاریخ ۵/١٩ آقاى خیر اندیش به من اطلاع دادند که باشگاه به دلیل شکایت این بازیکنان نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات برای تیم مردان اقدامی کند. بنده در تماسى که با آقاى بهروان داشتم تصمیم گرفتم در این مساله پا در میانی کنم. با دو بازیکن شاکی صحبت کردم و قرار شد آنها با پس گرفتن شکایت خود پس از حداکثر دو هفته به حقوق خود برسند اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا این بازیکنان مجددا شکایت خود را به جریان بیندازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.