کد خبر : 207888
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 9:15
-

مهدی خانی: از بازیکنان بزرگ گیتی پسند هر روز چیزهای تازه ای یاد می گیرم/ کشاورز به اسم ها کاری ندارد

مهدی خانی: از بازیکنان بزرگ گیتی پسند هر روز چیزهای تازه ای یاد می گیرم/ کشاورز به اسم ها کاری ندارد

بازیکن جوان گیتی پسند از حضورش در این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی مهدی خانی بازیکن جوان گیتی پسند که در هفته های اخیر عملکرد خوبی در این تیم داشته در مورد حضورش در این تیم گفت: من از سال ۹۴ در رده سنی نونهالان به عضویت تیم گیتی پسند در آمدم  و از سال ۹۷ هم زمانی که در تیم جوانان گیتی پسند بودم به تیم بزرگسالان اضافه شدم.

وی در مورد اینکه چرا گیتی پسند اکثرا بازیکنان ملی پوش و مطرح را جذب می کند تاکید کرد:چون مردم اصفهان از گیتی پسند فقط قهرمانی می خواهند باشگاه هم همیشه تیم را برای قهرمانی می بندد و مجبور است بازیکنان بزرگ و ملی پوش زیادی جذب کند.

بازیکن جوان گیتی پسند در مورد بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ این تیم اذعان داشت:کار کردن با این بزرگان سخت نیست و سعی می کنم هر روز از آنها چیزهای تازه ای یاد بگیرم.درضمن آقای کشاورز به اسم و رسم و سابقه بازیکنان کاری ندارد و هرکسی که در تمرینات بهتر و آماده تر باشد را در بازی ها به کار می گیرد. در پستی که من هستم چندین بازیکن ملی پوش حضور دارند که کار من را برای بازی کردن سخت می کند و به همین خاطر کمتر به میدان می روم.

مهدی خانی در مورد اینکه آیا گیتی پسند سرمایه گذاری خوبی در رده های پایه داشته است گفت: گیتی پسند در چند سال اخیرسرمایه گذاری خوبی در رده های سنی انجام داده و تنها تیم فوتسال کشور است که در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در لیگ برتر کشور تیم دارد و در فصل جاری ۹ بازیکن از رده جوانان و امید در تیم بزرگسالان حضور دارند و بعضا بازی هم کرده اند.همچنین تنها تیم فوتسال کشور است که در سراسر کشور ۲۰ مدرسه و آکادمی فوتسال جهت پشتوانه سازی دارد.

بازیکن گیتی پسند در مورد اینکه آیا روزی پیراهن تیم ملی را به تن می کند تاکید کرد: من تمام تلاشم را می کنم که هر روز بهترین عملکرد را داشته باشم و اول برای باشگاهم موثر باشم و بتوانم به تیم کمک کنم و دوم هم همانگونه که با تیم جوانان به المپیک جوانان در آرژانتین رفتم به تیم ملی که آرزوی هر بازیکنی است راه پیدا کنم.در پایان از مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان گروه صنایع گیتی پسند و کادر تیم فوتسال و راس آن آقای کشاورز تشکرمی کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.