کد خبر : 207963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 14:28
-

عسگری در گفتگو با Fut5al :

عطش بازیکنان مس به قهرمانی مثل کسب اولین جام است/ نبود فرهاد در گل‌آوراژ ما پیداست/ شخصیت مس در فوتسال ما مثالزدنی شده/ فشار کمبود بازیکن، آخر بازی نای ایستادن نگذاشته

عطش بازیکنان مس به قهرمانی مثل کسب اولین جام است/ نبود فرهاد در گل‌آوراژ ما پیداست/ شخصیت مس در فوتسال ما مثالزدنی شده/ فشار کمبود بازیکن، آخر بازی نای ایستادن نگذاشته

بازیکن گلزن مس سونگون ورزقان گفت: بازیکنان مس هرگز از چهار قهرمانی پیاپی اشباع و ارضاء نشده‌اند و انگیزه‌ای همچون کسب اولین جام خود در لیگ‌برتر دارند.

علیرضا عسگری بازیکن گلزن مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: شکر خدا با وجود مصدومیت‌های زیادی که داشته‌ایم با تدابیر مدیریت و کادر فنی و تلاش بی وقفه بازیکنان نتایج خوبی گرفته‌ایم و با قدرت تمرین می‌کنیم تا انشاالله در بازی‌های آینده نیز بتوانیم اهداف کادر را داخل زمین پیاده کنیم و گام به گام به سمت هدف‌مان که چیزی جز پنجمین قهرمانی متوالی در فوتسال ایران است برویم.

او در خصوص حفظ روند صعودی مس با وجود غیبت فرهاد فخیم نیز تصریح کرد: به واقع فرهاد یک مهره کلیدی مس سونگون است که در چهار سال اخیر بار اصلی تیم روی دوشش بوده و نبودش حقیقتا  ما را اذیت می‌کند اما یکدلی و از خودگذشتگی بازیکنان که از همان موقع بین بچه‌ها بوده همچنان حفظ شده و باعث شده که ما همیشه نتیجه خوب بگیریم.

این بازیکن مس تاکید کرد: بازیکنان ما با وجود همه مصدومیت‌های نفرات همیشه تاکتیک‌پذیر بوده‌اند و به خوبی توانسته‌ایم نظرات کادر فنی را در زمین اجرا کنیم. نبود فرهاد در تیم ما تاثیرگذار است و نشانه آن هم این است که ما همیشه با اختلاف گل بازی‌ها را می بردیم اما بعد از فرهاد، با حداقل گل به پیروزی می‌رسیم. در عین حال از تلاش کردن فروگذار نیستیم و امیدواریم هر چه زودتر فرهاد فخیم هم با طی کردن دوران بهبودش بتواند به تیم خودش بازگردد و کنار هم باشیم.

عسکری مصدومیت‌های پیاپی مس در ابتدای فصل را بدشانسی نامید و گفت: ما اکنون با ۵ یا ۶ بازیکن در هر دیدار بازی می‌کنیم و آقای بی‌غم جوانان ۱۸ ، ۱۹ ساله را بازی می‌دهد تا این خلا پر شود. البته که آنها کم‌تجربه هستند و به زمان نیاز دارند اما شکر خدا خیلی خوب جواب داده‌اند.

او ادامه داد: حقیقت این است که دست حمید بی‌غم واقعا خالی شده و فشار روی سایر بازیکنان زیاد شده است، طوری که آخر بازی ما نای ایستادن هم نداریم. به هر حال با همین شرایط دست و پا شکسته جلو می‌رویم تا مصدومان ما برگردند و انشاالله در ادامه روند صعودی بازیکنان مصدوم و جدیدی به تیم ما اضافه شوند.

این بازیکن مس تاکید کرد: با این لیگ سنگین نمی‌شود با این شکل و این تعداد بازیکن جلو رفت و البته که صحبت‌هایی شده که بازیکن برزیلی به تیم ما اضافه شود تا تعداد نفرات تیم دوباره به شرایط نرمال بازگردد. ما هنوز قاسم عروجی را نداریم، علی ابراهیمی از ابتدای فصل مصدوم است، فرهاد فخیم که در لیتوانی مصدوم شد و مصطفی نعمت وند را هم فقط یک بازی داشته‌ایم و همچنان درگیر کشاله پایش است.

علیرضا عسگری با تمجید از باشگاه مس سونگون ورزقان تصریح کرد: نگران آینده نیستیم چون باشگاه ما تبدیل به یک باشگاه با ساختار و نظام‌مند شده که بدون اغراق، شخصیتش در فوتسال ایران مثالزدنی است. کادر مدیریتی ما خصوصا آقای کافی اشراف و اطلاعات بسیار خوبی نسبت به تیم دارد و کنار بازیکنان است که به ما دلگرمی و انگیزه می‌دهد و انرژی مثبتش را حس می‌کنیم و الان هم می‌دانیم که باشگاه برای ادامه لیگ برنامه دارد.

او با اشاره به دو بازی حساس تیمش در هفته‌های آتی با کراپ الوند و گیتی‌پسند یادآور شد: البته که برای هر تیمی که قهرمانی می‌خواهد هر بازی حکم فینال را دارد اما ما دو بازی سنگین پشت‌سر هم داریم که انشااالله بازیکن‌های مصدوم تیم برسند و با راهبری کادر فنی و آنالیزی که می‌کنند بتوانیم از این بازی‌ها که شش امتیازی هستند هم سربلند خارج شویم. سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این بازی‌ها گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

رای گلزن مسی‌ها در خاتمه خواستار توجه ویژه مسئولان لیگ به پخش‌زنده بازی‌ها از شبکه‌های پرمخاطب سیما شد و گفت: قطعا این خلا احساس می‌شود و وقتی که تماشاگران اجازه ورود به سالن را ندارند این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌شود که امیدوارم برای آن چاره‌ای اندیشیده شود. همین جا باید بگویم که دل مان برای هواداران خونگرم مس ورزقان تنگ شده و آرزو می‌کنم هر چه زودتر شاهد حضور آنها در ورزشگاه پورشریفی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.