کد خبر : 208315
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 19:26
-

اختصاصی Fut5al ؛

انصراف شهروند ساری از ادامه لیگ‌برتر فوتسال/ خیراندیش: تمرینات را تعطیل کرده‌ایم

انصراف شهروند ساری از ادامه لیگ‌برتر فوتسال/ خیراندیش: تمرینات را تعطیل کرده‌ایم

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری از انصراف تیمش از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید خیراندیش در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: وضعیت مان از نظر مالی بسیار بغرنج است و نه تنها تاکنون کمکی به ما نشده حتی چوب لای چرخ مان گذاشته اند.

وی افزود: امسال آقای نجاریان صرفاً برای حفظ سهمیه استان و با توجه به قول های داده شده از سوی برخی مسئولان حاضر شده به تیمداری ادامه دهد اما هیچ یک از وعده ها تا به امروز عملی نشده و این اتفاق کار ما را بسیار سخت کرد.

سرپرست شهروند ساری با اعلام اینکه تمرینات این تیم تعطیل شده است، تصریح کرد: تا به امروز برای تأمین هزینه های سفرهای خارج از خانه، بازیهای خانگی، تمرینات و سایر هزینه های جاری تیم دچار مشکلات شدیدی بوده ایم و با مشقت فراوان خود برای حضور در میدان مسابقات آماده می کردیم.

وی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شهروند ساری نیز گفت: فکر می کنم دیگر تمام هواداران مان می دانند دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مان چیست و اینکه این موضوع ماههاست به مشکلات ما افزوده شده است. با اینکه تمایل به جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم داشتیم اما این موضوع هم گریبان مان را گرفت.

خیراندیش در پایان خاطرنشان کرد: با بی مهری هایی که صورت گرفته دیگر انرژی و انگیزه ای‌ نمانده و تصمیم گرفتیم از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.