کد خبر : 208255
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 8:37
-

بحران در فوتسال قم

بحران در فوتسال قم

شکست تیم فوتسال فردوس قم در هفته هفتم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موجب شد تا بحران در فردوس همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که هنوز بازی‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال به نیمه راه هم نرسیده، وضعیت تیم فردوس قم کاملا قرمز است و نماینده قم برای این که خود را از جمع گزینه‌های سقوط جدا کند ناامید به نظر می‌رسد، تیمی که حتی سرمربی خود را هم تغییر داد اما نتیجه نمی‌گیرد.

فردوس در هفته هفتم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم ناشناخته چیپس کامل مشهد رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد و تلاش زیاد بازیکنان این تیم برای فرار از این باخت به ویژه در نیمه دوم به جایی نرسید تا یک پله دیگر قمی‌ها شاهد سقوط فردوس به پائین جدول باشند.

شکست فردوس در بازی با چیپس کامل مشهد این تیم را در امتیاز ۶ باقی نگه داشت اما از رده نهم به جایگاه دهم جدول فرستاد، جالب اینکه فاصله فردوس با تیم‌های یازدهم و دوازدهم فقط سه امتیاز است و نماینده قم از تیم رده سیزدهم چهار امتیاز بیشتر دارد، اگر چه تیم بی‌مهره شهروند ساری با یک امتیاز در پایین جدول ایستاده است.

برای آگاهی از وضعیت بحرانی فردوس قم در پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کافی است نگاهی به جدول رده‌بندی بیاندازید، جدولی که در آن فردوس هفته به هفته پائین‌تر می‌رود و وضعیت نماینده قم خطرناک‌تر از قبل می‌شود، هر چند هنوز ۱۹ هفته از فصل جاری باقی مانده و سقوط فردوس به دسته پائین بعید به نظر می‌رسد.

فردوس قم در حال حاضر با دو برد، پنج باخت، بدون تساوی، ۱۴ گل زده، ۲۸ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۴ و ۶ امتیاز در رده دهم جای دارد، در حالی که راگا شهر ری با ۳ امتیاز یازدهم است و حفاری اهواز با ۳ امتیاز در مکان دوازدهم جای دارد، همچنین تیم دو امتیازی فولاد زرند ایرانیان و تیم یک امتیازی شهروند ساری در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جدول جای گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.