کد خبر : 208289
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 9:58
-

کریمی:کشاورز به بازیکنان جوان اعتقاد دارد/ گیتی پسند تیمی یکدل و یکدست است

کریمی:کشاورز به بازیکنان جوان اعتقاد دارد/ گیتی پسند تیمی یکدل و یکدست است

بازیکن جوان تیم گیتی پسند از حضورش در این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی کریمی بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در مورد حضور در این تیم گفت: اولین سال حضور در گیتی پسند را تجربه می کنم و خوشحالم که در تیمی بزرگ و حرفه ای توپ می زنم.

وی در مورد توجه باشگاه گیتی پسند به بازیکنان جوان گفت: همانطور که می بینید سرمربی تیم آقای کشاورز خیلی به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و این بازیکنان هم تمام تلاش خود را می کنند تا پاسخ این اعتماد را بدهند و با بازی خوب و گلزنی به موفقیت تیم کمک کنند.

کریمی در مورد بازی در کنار بازیکنان بزرگ این تیم تاکید کرد: اینکه در کنار چندین ملی پوش بازی می کنم باعث افتخار است و قطعا تلاش می کنم از این فرصت خوب برای یادگیری و پیشرفت استفاده کنم و به بهتر شدن خودم کمک کنم.

بازیکن ملی پوش گیتی پسند در مورد اینکه این تیم امسال قهرمان می شود یا نه اذعان داشت: تیمی یکدست و یکدل داریم و همه بازیکنان تمرکزشان روی این است که در هربازی با پیروزی از میدان خارج شویم تا در انتهای فصل به آن چیزی که دوست داریم برسیم.

این بازیکن که حضور در جام جهانی را از دست داد در این خصوص گفت: به دلیل مصدومیتی که از سال گذشته داشتم نتوانستم تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم ولی الان خدا را شکر به شرایط ایده ال رسیدم و فقط مقداری از لحاظ بدنی مشکل دارم که آن هم به مرور زمان حل می شود تا انشالا به تیم ملی کشورم خدمت کرده و در جام جهانی بعدی حاضر باشم.

وی در پایان درباره لزوم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال گفت: ورود نیروی جوان به هر مجموعه ای خوب است و تیم ملی هم نیاز به جوانگرایی دارد به شرطی که بازیکن با تجربه نیز در کار نیروهای جوان باشند تا هم از تجربه  بازیکنان بزرگتر و هم از دوندگی و تلاش بازیکنان جوان تر استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.