کد خبر : 210349
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 17:57
-

هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

عکس گیتی‌پسند در نصف جام افتاد/ مس با فوتسال مدرن، فردوس را در هم کوبید/ شهروند از قعر جدا شد + جدول

عکس گیتی‌پسند در نصف جام افتاد/ مس با فوتسال مدرن، فردوس را در هم کوبید/ شهروند از قعر جدا شد + جدول

رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور با نتایج جالب توجه در شهرهای مختلف رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران امروز بعد از ظهر ۷ دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید و نتایج جالب توجهی نیز در رویارویی تیم‌های مدعی لیگ رقم خورد. 

در اصفهان و در سالن پیروزی گیتی‌پسند میزبان سن‌ایچ ساوه بود این بازی جذاب که نقش بسزایی در تعیین قهرمان نیم‌فصل لیگ داشت با گل زودهنگام شاگردان محمد کشاورز آغاز شد اما خیلی زود با دو گل از سوی سن‌ایچی‌ها پاسخ داده شد و در نهایت نیز با گل دوم گیتی‌پسند که پاپس نگذاشت با تساوی نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی پربرخورد با قضاوت اسماعیل کمربسته با حواشی زیادی همراه شد که ۵ خطا شدن زودهنگام سن‌ایچی‌ها ابتکار عمل را از این تیم ساوجی گرفت. گیتی‌پسند و سن‌ایچ در ادامه ماراتن خود در نیمه مربیان تا آخرین لحظات نفس به نفس پیش رفتند اما در نهایت در روز خستگی سن‌ایچ پس از تقابل با کراپ، گیتی‌پسند اصفهان موفق شد این بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ از آن خود کند تا در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گیرد. 

در سالن پورشریفی تبریز تیم مس سونگون ورزقان که به نظر با رسیدن مصدومان خود منهای فرهاد فخیم دوباره به مسیر تعادل بازگشته است با درخشش حمید احمدی و نقش آفرینی سایر بازیکنان این تیم در نیمه اول موفق به کسب پیروزی پرگل چهار بر صفر نیمه دوم را با آرامش خاطر بیشتری آغاز کند. حمید بیغم در نیمه دوم پس از به ثمر رساندن گل های پنجم و ششم روی به ارائه فوتسال نوین و استفاده از گل به عنوان بازیکن آورد سعید مومنی با رها کردن دروازه و درخشش در نقش پاسور در میانه زمین و پاس‌های دقیق خود ارائه کننده فوتسال نوین مسی‌ها در بازی با فردوس قم بود. مس با همین شیوه توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نهایت نیز به پیروزی ۷ بر یک برابر فردوس قم دست پیدا کرد. مس با این پیروزی به رده دوم جدول رسید‌.

در شهرستان الوند کراپ میزبان تیم خوب چیپس کامل مشهد شگفتی‌آفرین هفته‌های اخیر لیگ بود اتفاقاً خیلی زود نیز از این تیم مشهدی گل دریافت کرد. کراپ با تمرکز بر روی بازی با وجود استفاده چیپسی‌ها از تاکتیک ۵نفره موفق شد تا با نتیجه‌ای پرگل نیمه‌اول را ۴ بر صفر به سود خود به پایان ببرد. میزبان رقابت در نیمه دوم نیز برتری خود را بر حریف مشهدی حفظ کرد و توانست با کنترل بازی و بازی پاور پلی حریف به تعداد گل های خود اضافه کند و در نهایت به پیروزی ۷ بر ۲ دست پیدا کند. 

 

در دیگر دیدارهای امروز راگا با وجود حواشی نیمکت فنی خود و جدا شدن یکی از بازیکنانش موفق به کسب پیروزی شد ضمن اینکه شهروند ساری نیز در اهواز به پیروزی ارزشمندی مقابل حفاری دست یافت تا هم خود را از قعر جدول جدا کند و هم ملی حفاری را وارد بحران نماید. 

 

نتایج کامل رقابت‌های امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.