کد خبر : 211426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 16:26
-

ناظم الشریعه: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش نیاز داریم

ناظم الشریعه: پیش از بازی با ایتالیا به آرامش نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مهمترین نیاز ما قبل از بازی با ایتالیا آرامش است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره در پیش بودن دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا گفت: می‌دانیم ایتالیا تیم بسیار خوبی است و جزو هشت تیم برتر جهان است که برای جام ملت‌های اروپا آماده می‌شود. ما هم یک تغییر نسل داشتیم. سعی کردیم بازیکنان جوان و آینده دار را دعوت کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند. اگر این انگیزه را به درجه تاکتیک پذیری برسانیم می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم. به این تیم امیدوارم. اگر در زمان‌هایی که می‌توانیم اردو داشته باشیم تفکر حرفه‌ای و بین المللی را در ذهن این بازیکنان جا بدهیم، آینده خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط و امکانات اردویی این تیم تصریح کرد: امکانات خوب است. خودمان خواستیم هتل آکادمی باشیم. همه چیز در اختیارمان است. چیزهایی که یک تیم ملی نیاز دارد را ما داریم.

ناظم الشریعه که به نظر می‌رسد از اخبار متعدد درباره آینده نیمکت تیم ملی ناراحت است، ادامه داد: مهمترین نیاز ما آرامش است. در بحث سخت افزاری این آرامش وجود دارد و در بحث نرم افزاری هم به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون فوتبال بر می‌گردد تا بچه‌ها با آرامش به ایتالیا بروند. شعارمان این است که باید با لذت بازی کنیم. اگر این لذت باشد، مردم از دیدن بازی‌ها لذت می‌برند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به حضور رحیم زارع نماینده مردم آباده در تمرین روز گذشته این تیم تاکید کرد: آقای زارع در شش، هفت سال گذشته دائم پیگیر بود. برای او نتایج تیم‌های فوتبال و فوتسال اهمیت دارد. خیلی کار خوبی کرد که به تمرین آمد. بازیکنان نیاز به دیده شدن و بزرگ شدن دارند. حضور آدم‌های تاثیرگذار و کسانی که نمایندگان ما هستند، مهم است. در روزهای بعد هم یکی دو نفر دیگر می آیند ولی آقای زارع متفاوت است چون رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس است و می‌تواند به فدراسیون کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.