کد خبر : 211497
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 18:43
-

نگاهی به بازیکن – مربیان لیگ فوتسال/ بهادری از فرش به عرش می‌رسد؟

نگاهی به بازیکن – مربیان لیگ فوتسال/ بهادری از فرش به عرش می‌رسد؟

قدرت بهادری که اخیرا به عنوان بازیکن – مربی به تیم فوتسال فرش آرا پیوسته است، در مسیری پا گذاشته که پیش از این نفراتی چون شمسایی، کشاورز و اصغری مقدم آن را طی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیران باشگاه فرش آرا مشهد اخیراً قدرت بهادری را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرده‌اند. بهادری ۳۳ ساله قرار است همزمان با مربیگری، در تیم فرش آرا به عنوان بازیکن هم به میدان خواهد رفت تا این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال هم از پدیده مربی – بازیکن بی بهره نباشد.

پیش از این چند باشگاه با فرمول بازیکن – مربی در لیگ برتر فوتسال حضور داشته‌اند و نقطه مشترک همه آنها ملی پوش بودن این نفرات است.

وحید شمسایی در سال‌های منتهی به بازی کردن خود در فوتسال ترجیح داد کار مربیگری را هم انجام بدهد. او این کار را در تیم دبیری تبریز آغاز کرد و سپس در تیم تاسیسات دریایی تهران ادامه داد و صاحب چند قهرمانی شد. این روند حتی با انتقال شمسایی به تیم گیتی پسند به عنوان سرمربی ادامه یافت. وی فصل قبل و زمانی که گیتی پسند کمبود بازیکن داشت، با ۴۵ سال سن در چند مسابقه به میدان رفت!

جواد اصغری مقدم هم کار مربیگری خود را همزمان با دنیای بازیگری در تیم دبیری انجام داد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بود. او سپس با انتقال به تیم تاسیسات دریایی، مربیگری را برای یک فصل کنار گذاشت و بعد از آن با حضور در تیم سن ایچ ساوه، از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست.

محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران هم در مقطعی به عنوان بازیکن – مربی در تیم گیتی پسند حضور داشت. او این روند را در تیم راگا شهر ری هم ادامه داد اما در نهایت امسال تصمیم گرفت به عنوان سرمربی، به تیم گیتی پسند بازگردد و از دنیای بازی خداحافظی کرد.

پدیده بازیکن مربی در فوتسال فقط به لیگ برتر محدود نمی‌شود و در لیگ دسته اول هم نفراتی چون ایمان احمدی، محسن زارعی و… تجربه همزمان بازی و هدایت تیم را بر عهده داشته‌اند.

بهادری علاوه بر حضور در تیم ملی ایران و حضور در باشگاه‌های مختلف کشورمان، سابقه بازی در کشورهای عراق و چین را دارد. باید دید آیا این ملی پوش سابق و باتجربه می‌تواند نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال را که در پایان نیم فصل با ۱۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد، به جایگاه بالاتری برساند یا نه.

نویسنده: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.