کد خبر : 215582
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 8:52
-

شبیخون کرونا به بانوان حفاری خوزستان

شبیخون کرونا به بانوان حفاری خوزستان

تست کرونا ۹ تن از بازیکنان تیم فوتسال بانوان حفاری خوزستان مثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تست کرونا ۹ تن از بازیکنان تیم فوتسال بانوان حفاری خوزستان مثبت شده است. این بازیکنان از ۱۰‬ روز پیش مشکوک به کرونا بوده اند.

تست کرونای ۹ بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان مثبت شده است. این بازیکنان حدود ۱۰‬ روز است که علائم ابتلا به کرونا داشته اند.

این در حالی است که دیدار هفته اخیر تیم فوتسال زنان حفاری خوزسنان با پارس آرای شیراز به دلیل ابتلا بازیکنان پارس آرا لغو شده بود.

حال با نهایی شدن خبر ابتلا بازیکنان ملی حفاری از ۱۰ روز پیش،  مشخص شده که حتی در صورت مناسب بودن شرایط پارس آرا این بازی شرایط برگزاری را نداشته است.

 

به گفته منیژه زیبا، سرپرست تیم حفاری، مدارک لازم در مورد تست مثبت کرونای بازیکنان حفاری به سازمان لیگ فوتسال ارسال شده است.

ابتلای بازیکنان به کرونا البته تنها مشکل تیم فوتسال ملی حفاری نیست، پیش تر دو دروازه بان این تیم با مصدومیت مواجه شده اند و این یک دردسر بزرگ برای حفاری در ادامه راه در لیگ برتر فوتسال است.

یکی از دروازه بانان این تیم به دلیل پارگی رباط صلیبی، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده است و دروازه بان اصلی حفاری نیز آسیب دیده و حفاری دروازه بان ندارد.

 

طاهره مهدی‌پور، دروازه بان ملی پوش ملی حفاری، نیز مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. او منتظر پاسخ آزمایشات است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار اوست.

بدین ترتیب ملی حفاری در حال حاضر تقریبا هیچ بازیکنی برای تمرین کردن در اختیار ندارد. این در حالی است که این تیم به مرحله دوم لیگ برتر فوتسال راه یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.