کد خبر : 217556
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 13:55
-

ایثاری: قراردادم با فردوس تمام شده است/ مشکل تیم قم، عدم حمایت مالی و ضعف در یارگیری بود

ایثاری: قراردادم با فردوس تمام شده است/ مشکل تیم قم، عدم حمایت مالی و ضعف در یارگیری بود

بازیکن تیم فوتسال فردوس قم گفت: تیم قم هر سال مشکل اسپانسری دارد به همین دلیل یارگیری مناسب انجام نمی‌شود و تا آخر فصل به مشکل می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،فردوس قم، لیگ برتر فوتسال کشور را با رتبه دهمی پشت سر گذاشت. فصلی که فردوس آن را خوب شروع نکرد و با مربی صاحب سبک و تئوریسین خود یعنی علی زندی پور به نتیجه لازم نرسید. اما حضور بازیکنی چون روح الله ایثاری که در سال گذشته جزو بهترین های لیگ هم به شمار می رفت امیدها را برای این تیم بیشتر کرد.

 

در ادامه لیگ اما ضعف این تیم در یارگیری مناسب و مجهز شدن تیم های بالانشین به بازیکنان ملی پوش باعث شد که تساوی های پرشمار این تیم و مشکلات دیگر، فردوس را در رتبه دهم لیگ میخکوب کند.

 

روز گذشته آخرین بازی فردوس در لیگ برتر انجام شد و این تیم لیگ را با باخت پشت سر گذاشت.

 

در همین رابطه روح الله ایثاری، بازیکن تیم فوتسال فردوس قم، عنوان کرد: قرارداد من با تیم فردوس به پایان رسیده است و دیگر با تیم قم قرارداد ندارم.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری برای فصل آینده خیلی زود است، اظهار کرد: با توجه به شرایط تیم قم، احتمال حضورم در این تیم خیلی کم است همچنین باید سایر پیشنهادهایی که دارم را بررسی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی در رابطه با علت ناکامی‌های فردوس قم در لیگ برتر فوتسال گفت: مهم‌ترین علت ناکامی فردوس در این فصل عدم یارگیری مناسب بود و در نقل و انتقالات نیم فصل هم نه‌تنها یارگیری انجام نشد بلکه یار هم از دست دادیم.

بازیکن تیم فوتسال فردوس قم افزود: نیم فصل دوم به گونه‌ای بود که با چند بازیکن امید ١٢ نفر می‌شدیم به همین دلیل مصدومیت‌ها بیشتر شد البته کمی هم بدشانس بودیم.

وی با اشاره به اینکه کمی هم مشکلات درون تیمی علت ناکامی‌های این فصل فردوس بود، بیان کرد: دلایل ذکر شده سبب می‌شد در دقایق آخر نتیجه پیروزی رو با مساوی یا باخت عوض کنیم.

ایثاری اظهار کرد: تیم قم هر سال مشکل اسپانسری دارد و به همین دلیل یارگیری مناسب انجام نمی‌شود و تا اخر فصل به مشکل می‌خورد.

وی تاکید کرد: اگر تیم قم همین شرایط را در فصل آینده داشته باشد قطعا خطر سقوط تهدیدش می‌کند و اگر می‌خواهد دچار این مشکل نشود باید زودتر تکلیف اسپانسری تیم را مشخص کند و خیلی زود یارگیری مناسب انجام بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.