کد خبر : 219245
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 14:05
-

اولاقباد:لیگ اسپانیا ، معتبرترین لیگ دنیا است / قرارداد من با پالما اوایل تیر آغاز می شود

اولاقباد:لیگ اسپانیا ، معتبرترین لیگ دنیا است / قرارداد من با پالما اوایل تیر آغاز می شود

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: پیش از صحبت با شمسایی باتیم اسپانیایی به توافق رسیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: پیش از صحبت با شمسایی باتیم اسپانیایی به توافق رسیدم.

 

مسلم اولاقباد بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره رفتن به لیگ اسپانیا گفت: شرایط پالما نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر بود. دوست داشتم که به لیگ اسپانیا بروم زیرا معتبرترین لیگ دنیا است.  قرارداد من با پالما اوایل تیر آغاز می شود و باید در تمرینات این تیم شرکت کنم. قبل از رفتن به اسپانیا با مدیران باشگاه کراپ جلسه‌ای داشتم و بعد از صحبت‌هایی که انجام شد به صورت رسمی از این تیم جدا شدم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا برای رفتن به اسپانیا با شمسایی صحبت کردید گفت: خیر با او هیچ صحبتی انجام ندادم، زیرا این پیشنهاد قبل از آمدن شمسایی به تیم ملی به دستم رسید و باید هر چه زودتر به آن‌ها جواب می‌دادم. از طرفی شمسایی قبل از اینکه سرمربی تیم ملی شود با پالما به تواف رسیده بودم. منتهی با حسین طیبی که تجربه بازی کردن در خارج از ایران را دارد صحبت کرده و از او مشورت گرفتم. اعتقاد شمسایی این است که در قرارداد‌های هیچ کدام از بازیکنان ملی پوش دخالتی نداشته باشد و این کار را بر عهده خود بازیکن گذاشت تا بهترین تصمیم را بگیرند.

مسلم اولاقباد ملی پوش فوتسال کشورمان در حال حاضر کار‌های مربوط به سفر به اسپانیا و گرفتن روادید را انجام داده و قرار است ۲۰ روز دیگر  سفری به اسپانیا داشته باشد. او در این سفر کار‌های مربوط به امضای قرارداد و گرفتن عکس با پیراهن پالما را پشت سر می‌گذارد و دوباره به ایران بر می‌گردد.

اولاقباددرباره خداحافظی احمد اسماعیل پور از تیم ملی فوتسال گفت: او برای تیم ملی زخمات زیادی کشید و او این لیاقت را داشت که برایش خداحافظی بهتری صورت بگیرد. شرایط باعث جدایی  او از تیم ملی شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.