کد خبر : 221957
تاریخ انتشار : جمعه 10 تیر 1401 - 16:08
-

کشاورز: تا شروع لیگ یکی دو بازیکن دیگر جذب می کنیم/ باید از صمیمی تقدیر شود

کشاورز: تا شروع لیگ یکی دو بازیکن دیگر جذب می کنیم/ باید از صمیمی تقدیر شود

محمد کشاورز می‌گوید فدراسیون فوتبال باید برای سال‌ها زحمت علیرضا صمیمی در درون دروازه تیم ملی فوتسال از او تقدیر کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز، سرمربی گیتی‌پسند در خصوص شرایط گیتی‌پسند پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد. ما از یک خرداد تمرینات خود را شروع کردیم و چند هفته‌ای در اصفهان به تمریناتمان پرداختیم. سپس اردوی یک هفته‌ای را در اردبیل گذارندیم که اردوی بسیار خوبی بود تا تیم آماده حضور در لیگ برتر شود.

وی ادامه داد: بعد از اردوی اردبیل به اضفهان برگشتیم و در حال مرور تمرینات تاکتیکی هستیم تا آماده بازی نخست برابر سپاهان شویم. از بازیکنانی که سال گذشته در تیم ما بودند و به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. تیم ما ۹۰ درصد تکمیل شده است و بازیکنان خوبی را در نقل و انتقالات گرفتیم و احتمالا تا شروع لیگ یکی، دو بازیکن دیگر جذب کنیم که جوان و مستعد باشند.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص معلوم نبودن وضعیت سپاهان و بلاتکلیف بودن حریف تیمش در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ فوتسال توضیح داد: ما هم از طریق رسانه‌ها شنیدیم و پیگیر این وضعیت هستیم که در هفته اول لیگ باید با چه تیمی بازی کنیم اما چیزی که تاکنون فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال به ما اعلام کرده‌ند، حریف نخست ما سپاهان است و ما باید به مصاف این تیم برویم.

او درباره خداحافظی علیرضا صمیمی از بازی‌های ملی گفت: من سال‌های زیادی در کنار علیرضا در تیم ملی بودم. او پسری باکلاس، خوش اخلاق و مودب بود و از نظر فنی، سطح بالایی داشت. او زحمات زیادی را برای تیم ملی کشید و به نظرم باید برای سال‌ها زحماتش از این دروازه‌بان تقدیر شود. من برای صمیمی در ادامه زندگی حرفه‌ای وی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.