کد خبر : 222053
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 14:13
-

انتقال امتیاز سپاهان به سفیر منوط به تایید سازمان لیگ

انتقال امتیاز سپاهان به سفیر منوط به تایید سازمان لیگ

باشگاه سپاهان سهمیه لیگ برتری فوتسال خود را به یک تیم تهرانی فروخته و امیدوار است که سازمان لیگ قانون خود را نادیده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،باشگاه سپاهان که پس از بستن چند قرارداد داخلی با بازیکنان ملی‌پوش فوتسال قرار بود برای لیگ برتر خود را آماده کند، با تصمیم هیات مدیره از حضور در لیگ انصراف داد تا یک نقطه سیاه دیگر در کارنامه محمدرضا ساکت مدیرعامل طلایی‌پوشان ثبت شود. 

پس از این موضوع این باشگاه نتوانست سهمیه خود را به فروش برساند تا اینکه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال برگزار شد و در همان جلسه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه‌هایی که قصد تیم‌داری در لیگ را ندارند، اجازه نخواهند داشت که سهمیه خود را به خارج از استان خود واگذار کنند. 

از این رو سپاهان مجبور بود تا سهمیه خود را به یکی از تیم‌های استان اصفهان واگذار کند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و این باشگاه سهمیه خود را به یک باشگاه تهرانی به نام سفیر گفتمان فروخت.

مسوولان دو باشگاه سپاهان و سفیر از موضوع ممنوعیت این انتقال مطلع بودند اما امیدوار هستند که سازمان لیگ فوتسال با برگزاری یک جلسه، این ممنوعیت را رفع کند. 

هر چند این انتقال قطعی شده اما هنوز سازمان لیگ در خصوص انتقال سهمیه اصفهانی‌ها به پایتخت تصمیم نگرفته است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

یعنی واقعا فکر کردین اینجا انقدر قانونمداری حاکمه 🤔🤔
مردحسابی جابری یه پولی میگیره و تماااااام چقد ما ساده ایم بخدا که حرف از قانون میزنیم 😅