کد خبر : 222011
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 11:46
-

رادپور: شرایط فراهم شود، قول می دهم از شان فوتسال قم دفاع کنم

رادپور: شرایط فراهم شود، قول می دهم از شان فوتسال قم دفاع کنم

مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم بابیان اینکه در قم نه تنها حمایت نمی‌کنند بلکه زیرآب یکدیگر را هم می‌زنند، گفت: مسئولین قم همدل نیستند و خلأهای ایجاد شده بین مسئولین برای تیم‌های ورزشی قم مشکل ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نماینده فوتسال قم در لیگ برتر به عنوان یکی از سرمایه های شهر قم، هنوز نه اسم دارد و نه هنوز هزینه ثبت نام و شرکت در مسابقات لیگ برتر را پرداخته است. این تیم که مهمترین سرمایه فوتسالی قم به شمار می رود و هزاران جوان مستعد در این شهر به امید اینکه روزی از این کانال و مسیر به تیم ملی برسند، رویاهای خود را دنبال می کنند در آستانه یک فروپاشی کامل قرار دارد و اسف بار اینکه علاوه بر نابسامانی مدیریتی در کادر مدیریتی و هیئت مدیره تیم مسئولان قم نیز طرح کاملی برای حمایت از این تیم و به طور کلی ورزش قهرمانی ارایه نمی دهند.

از همه بدتر عدم پاسخگویی مدیران ورزشی استان قم نسبت به این مساله و مصاحبه های متناقض ذینفعان، باعث شده است که مشکلات این تیم بیشتر و بیشتر شود. 

خبرگزاری ایسنا در راستای بررسی مشکلات کلان استان قم به خصوص در بخش ورزشی، به واکاوی این مشکل پرداخته است و از همین روی نشست تخصصی را در این زمینه برگزار کرده است.

در این رابطه علی رادپور مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم، در نشست بررسی مشکلات نماینده لیگ برتری فوتسال قم که در دفتر خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد، عنوان کرد: برخی از مسئولین شرط حمایت از تیم را نبود من در تیم و حضور مدیرعامل منتخب خودشان اعلام کرده بودند.

وی بابیان اینکه این افراد علت مخالفت شان با من را انتقاداتی که داشته‌ام بیان کرده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که فضای نقد و مطالبه گری را در مسئولین زنده نگه دارید و اگر فضای نقد در جامعه از بین برود جامعه مرده است.

افراد مدعی، پشت پرده قایم شدند

وی اظهار کرد: ۱۹ اردیبهشت با اصرار مالک باشگاه با قراردادی که ۹ بند دارد مدیرعاملی تیم را پذیرفتم اما اکنون فردی که در باشگاه سمتی ندارد برای تیم نظر می‌دهد و ادعای جذب اسپانسر می‌کند در حالی که بعد از استعفایی که دادم دیگر خبری از این افراد و ادعای شان نیست و مجدد پشت پرده قایم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه به هیچ جریانی وابسته نیست و علت مشکلاتی که برخی با من دارند این است که راه لابی در تیم بسته شده است، بیان کرد: عاشق فوتبال و شهرم هستم و در این مدت کوتاه نیز با همه توان برای این تیم تلاش کردم و همیشه نیز با احترام نسبت به مسئولین استان قم صحبت کرده‌ام.

مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم ادامه داد: ۱۸ سال است که مدیرعامل کارخانه‌ای هستم که با پنج نیرو شروع کرده و اکنون به ۹۰ نیرو رسیده‌ است همچنین چهار سال کارآفرین برتر استان شدم و در این زمینه موفقیت‌های متعددی به دست آوردم.

وی افزود: در ابتدا به استانداری و معاونت‌ها بیان کردیم که برای نگهداری تیم در میانه جدول به چهار میلیارد نیاز داریم که با دو میلیارد کمک مسئولان هم مشکل حل می‌شود اما حاضر به کمک ۵۰۰ میلیونی هم نشدند و با دست خالی بهترین قراردادها را بستیم.

رادپور اضافه کرد: به اداره ورزش و جوانان استان طرحی را دادیم که تیم را یک ارگان نظامی دست بگیرد و یا به یک هولدینگ صنعتی تبدیل شود و شرایط عملی کردن این طرح را نیز مهیا کرده بودیم.

در حسرت ملاقات با استاندار هستیم

وی با تأکید بر اینکه بارها درخواست ملاقات از استاندار کردیم تا در رابطه با طرح صنعتی کردن تیم صحبت کنیم اما موفق نشدیم، گفت: با یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی جلسه‌ای تشکیل دادیم تا از تیم حمایت کنند و آن‌ها نیز راضی بودند اما گویا انتظار داشتند که این مساله با حضور استاندار رقم بخورد که تماسی از استانداری برای برقراری این نشست یا دیدار استاندار با این حامی مالی انجام نشد.

مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم بیان کرد: این تیم ۲۶ پخش مستقیم استانی و چهار بخش زنده از شبکه ورزش دارد که با رایزنی توانستیم با مبلغی مناسب تعداد پخش از شبکه ورزش را افزایش بدهیم تا هدیه‌ای به اسپانسر باشد.

وی ادامه داد: مسعود عباسی به قند کاترین رفته است در حالی که حاضر بود با یک سوم قرارداد قند کاترین در قم بازی کند اما آن را هم فراری دادند و بیان کردند که من او را به قند کاترین فرستاده‌ام.

رادپور عنوان کرد: با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها و مشکلات پیش آمده است گفتم در صورت تماس مدیرکل ورزش و جوانان استان حاضر هستم به تیم برگردم و با امکاناتی که با رایزنی با ارگان‌ها به دست اوردم تیم را در لیگ برتر نگه دارم.

مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم با اشاره به اینکه اسم نداشتن تیم نشاءت گرفته از ضعف در پیدا کردن اسپانسر است، اظهار کرد: در شهرهای دیگر تیم‌ها منتسب به یک ارگان یا شرکت می‌شوند و اسمی ثابت دارند.

وی بابیان اینکه از بین رفتن تیم‌ها همیشه به خاطر عدم حمایت مالی نیست، گفت: قند کاترین آمل برای یک شرکت خصوصی است که هزینه‌ بالایی برای تیم کرده است اما از روزی که اعلام تیم داری 

کرده است شورای شهر آمل با مسئولین تیم جلسه گذاشته است و حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عضو افتخاری آن شده است.

رادپور ادامه داد: حضور افتخاری رنگرز سبب شده که کاله و نساجی مازندران هم از این تیم حمایت کنند و همه این حمایت‌ها در حالی انجام شده است که آمل یک شهرستان کوچک است.

وی بابیان اینکه در قم نه تنها حمایت نمی‌کنند بلکه زیرآب یکدیگر را هم می‌زنند، تصریح کرد: مسئولین قم همدل نیستند و خلأهای ایجاد شده بین مسئولین برای تیم‌های ورزشی قم مشکل ایجاد کرده است.

هر محله قم یک تیم ملی فوتسال است

مدیرعامل سابق نماینده لیگ برتری فوتسال قم با اشاره به اینکه فوتسال آبرو و ویترین قم است، تأکید کرد: برزیل بودن فوتسال قم شعار نیست؛ زیرا مربی تیم ملی فوتسال بیان کرده است که از یک محله قم سه تیم ملی می‌توان تشکیل داد و این حرف فقط برای برزیل ثابت است که در هر محله آن بازیکنانی در سطح تیم ملی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هنوز می توان تیم را در لیگ نگه داشت، یادآور شد: با وجود همه مشکلاتی که به وجود آمده است اگر سنگ اندازی ها کنار گذاشته شود و وعده ها عملی شود هنوز هم حاضر به تیم داری کردن هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.