کد خبر : 222059
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 19:45
-

پایان جام اتحاد بابل با تقدیر از عظیمایی و شمس؛

فولادزرند قهرمان شد، کاترین آمل نایب قهرمان/ آقای گلی به آملی‌ها رسید، برترین بازیکن به گلر زرندی‌ها

فولادزرند قهرمان شد، کاترین آمل نایب قهرمان/ آقای گلی به آملی‌ها رسید، برترین بازیکن به گلر زرندی‌ها

رقابت‌های جام اتحاد بابل با قهرمانی فولادزرند ایرانیان و نایب قهرمانی قند کاترین آمل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در پایان سومین روز از تورنمنت چهارجانبه اتحاد که در سالن دانشگاه آزاد بابل برگزار می‌شد، در دیدار تیم‌های چیپس کامل مشهد و فولادزرند، زرندی‌ها با پیروزی میلیمتری ۴ بر۳ مقابل حریف مشهدی خود پیروز شدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. 

در دومین دیدار نیز تیم فوتسال قند کاترین آمل که هر چه از این تورنمنت گذشت با فاصله گرفتن از دوران بدنسازی بهتر کار کرد موفق به شکست ۳ بر صفر اتحاد بابل شد و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. 

اما در آیین اختتامیه این رقابت‌ها از مهندس علی امینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاترین آمل قدردانی بعمل آمد که مصطفی قنبری سرپرست باشگاه به نمایندگی هدیه یادبود را دریافت نمود. بابلی‌ها همچنین از حسین شمس برترین مربی فوتسال دنیا در سال ۲۰۰۸ و مدیرفنی تیم فوتسال قند کاترین نیز قدردانی بعمل آوردند. 

مرتضی عظیمایی مربی فعلی تیم فوتسال قند کاترین آمل و بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال ایران که اصالتی بابلی دارد و این تورنمنت نیز به واسطه قدردانی از موفقیت‌های او نامگذاری شده بود از دیگر نفراتی بود که مورد تجلیل قرار گرفت. 

اما مهدی دهقان‌نژاد بازیکن ملی‌پوش تیم قند کاترین آمل که از چهره‌های شاخص این تیم بود به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات دست یافت ضمن اینکه مجتبی نعمتی دروازه‌بان تیم فولاد زرند ایرانیان نیز به دلیل سیوهای پرتعداد و تاثیرگذار در موفقیت تیمش به عنوان بهترین بازیکن جام اتحاد بابل انتخاب شد و از سوی کارشناسان هیات برگزاری تورنمنت تندیس خود را دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.