کد خبر : 222127
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 15:57
-

زندی‌بتن کلاردشت و قند کاترین آمل؛ ویترین فوتسال مازندران در فصل جدید لیگ برتر

زندی‌بتن کلاردشت و قند کاترین آمل؛ ویترین فوتسال مازندران در فصل جدید لیگ برتر

مازندران در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور که کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود مانند فصل قبل دو نماینده دارد ، اما به جای شهروند ساری به عنوان باسابقه‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال ، قند کاترین آمل در این لیگ حضور دارد و زندی‌بتن هم به جای کلاردشت، در نوشهر از حریفان میزبانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار است از هفته پایانی ماه جاری آغاز شود و دوباره هیجان فوتسالی به سالن‌های ورزشی شهرهایی که نمایندگانی در این مسابقات دارند برگردد. از مازندران هم مانند فصل قبل دو شهر در این رقابت‌ها نماینده دارند؛ کلاردشت و آمل.

 با سقوط شهروند ساری به لیگ دسته یک فوتسال کشور، نام ساری پس از حدود دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتسال کشور از این رقابت‌ها حذف شد تا سالن سید رسول حسینی در فصلی که دوباره هواداران امکان حضور روی سکوها را دارند، از شور و هیجان شهروندی‌ها محروم بماند.

شهروند ساری که دو فصل بحرانی را پشت‌سر گذاشته بود در فصل گذشته نیز بار دیگر با شرایطی بحرانی و پر از بلاتکلیفی‌های مالی و مدیریتی و حمایتی وارد مسابقات لیگ برتر شد. نتیجه عملکرد شهروند هم کسب ۱۷ امتیاز از ۲۶ مسابقه و قرار گرفتن در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال و سقوط به لیگ دسته یک بود.

اما دیگر تیم مازندرانی فصل قبل لیگ برتر فوتسال که از کلاردشت پا به این رقابت‌ها گذاشته بود، توانست با ۲۷ امتیاز در پایان فصل روی پله نهم جدول قرار بگیرد و جواز حضور در فصل جدید رقابت‌ها را کسب کند.

 

با وجود سقوط شهروند ساری به لیگ دسته یک فوتسال کشور، خرید امتیاز تیم لیگ برتری راگا شهرری توسط شرکت قند کاترین آمل سبب شد مازندران امسال هم دو تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد. مدیران تیم فوتسال قند کاترین آمل با انتخاب حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشور و چهره برجسته فوتسال ایران و آسیا به عنوان مدیرفنی و رضا کردی به عنوان سرمربی، گام نخست را برای حضور در بالاترین سطح فوتسال ایران محکم برداشتند.

 یکی دیگر از خریدهای این تیم آملی، جذب مسعود محمدی دروازه‌بان اول تیم ملی فوتسال ایران است. مسعود عباسی بازیکن جوان تیم ملی زیر ۲۳ سال نیز به تیم قند کاترین پیوسته است. با جذب بازیکنان مد نظر سرمربی، تمرینات این تیم نیز مدتی است که آغاز شده تا با آمادگی کامل نام آمل را پس از درخشش در لیگ برتر والیبال، در لیگ برتر فوتسال نیز مطرح کند.

قند کاترین آمل طی روزهای اخیر برای آماده‌سازی بهتر و بیشتر، در یک دوره مسابقه چهارجانبه که با حضور تیم فوتسال اتحاد بابل و دو تیم لیگ برتری چیپس کامل مشهد و فولاد زرند ایرنیان در سالن دانشگاه آزاد بابل برگزار شده بود شرکت کرد و به مقام دوم دست یافت.

کوچ کلاردشتی‌ها به نوشهر، سلام آملی‌ها به لیگ برتر فوتسال

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره وضعیت دو نماینده مازندران در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: مسئولان تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت اعلام کرده‌اند که با توجه به کیفیت سالن ورزشی پهلوان حسن رنگرز نوشهر، بازی‌های خانگی‌شان را در نوشهر برگزار خواهند کرد.

رحیم درزی خلردی افزود: تمرینات زندی‌بتن برای فصل جدید نیز از فردا -۱۲ تیر- به طور رسمی آغاز می‌شود تا برای فصل جدید به آمادگی لازم برسد.

وی درباره تیم فوتسال قند کاترین آمل نیز گفت: نماینده جدید مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور نیز همه امور اداری و ثبتی مربوط به شرکت در لیگ برتر را انجام داده و در حال آماده شدن برای حضوری موفق در این لیگ است.

رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تیم‌ها تا ۱۸ تیر فرصت دارند که مدارک مربوط به شرکت در لیگ برتر فوتسال را در سامانه سازمان لیگ بارگذاری و ثبت کنند. قند کاترین تا کنون این مراحل را به پایان رسانده. اما بخشی از کارهای مربوط به تیم فوتسال زندی‌بتن هنوز انجام نشده است.

درزی خلردی اظهار کرد: بازی‌های خانگی قند کاترین قرار است در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شود. البته این سالن که میزبان بازی‌های خانگی تیم والیبال لیگ برتری هراز آمل نیز هست، در بخش سرویس بهداشتی مشکلاتی دارد که قرار است توسط اداره کل ورزش و جوانان برطرف شود. تیم کاترین سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل را نیز به عنوان زمین دوم و جایگزین معرفی کرده است.

وی درباره زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز اظهار کرد: طبق ابلاغیه‌ای که از سوی سازمان لیگ صادر شد، مسابقات از ۲۲۳ تیر با انجام دو بازی آغاز می‌شود. اما نمایندگان مازندران روز جمعه به مصاف حریفان می‌روند که در زندی‌بتن کلاردشت میزبان مس سونگون است و قند کاتری آمل نیز مهمان تیم کراپ الوند می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: طبق جدول مسابقات از هفته دوم همه مسابقات در یک روز و به صورت همزمان برگزار خواهند شد. امیدواریم که هر دو تیم فوتسال مازندران فصل را به خوبی آغاز کنند و در پایان فصل جدید نیز رتبه خوبی به دست بیاورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.