کد خبر : 222178
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 14:13
-

عسگری در گفتگو با Fut5al :

جدایی از تبریز بعد از ۸سال واقعا سخت بود/ یاغی نیستم، دوست داشتم گیتی‌پسند را تجربه کنم/ از دوماه دیگر بازی می‌کنم

جدایی از تبریز بعد از ۸سال واقعا سخت بود/ یاغی نیستم، دوست داشتم گیتی‌پسند را تجربه کنم/ از دوماه دیگر بازی می‌کنم

بازیکن کرمانی گیتی‌پسند اصفهان گفت: جدا شدن پس از ۸ سال از بازی در فوتسال شهر تبریز برایم سخت و دشوار بود اما احساس کردم وقت چالشی جدید است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علیرضا عسگری ستاره کرمانی فصول اخیر مس سونگون ورزقان که با این تیم قهرمانی‌های متعددی را رقم زد امسال پس از مصدومیت لگن در نیم فصل دوم و عمل جراحی ناگهان در فصل نقل و انتقالات راهی گیتی‌پسند رقیب دیرینه مسی‌ها شد تا یک اتفاق ویژه رقم بخورد.

عسگری که سابقه ۵ سال حضور در مس سونگون و پیش از آن ۲ سال در دبیری تبریز و یکسال در پایاسازه تبریز را نیز در کارنامه دارد در گفتگو با خبرنگار Fut5al در خصوص تصمیم به جابجایی گفت: من هیچ مشکلی با مس سونگون نداشتم و به نظرم ۵سال فوتسالم را در یک باشگاه بزرگ و مدعی تجربه کردم ولیکن بعد از مصدومیتم دوست داشتم چالش جدیدی داشته باشم و بهترین گزینه‌ام هم این بود که به گیتی‌پسند بروم. به هر حال من هر سال از آنها پیشنهاد داشتم و شرایط تیمی آنها را که دیدم از لحاظ کادری و نفری و مدیریتی تصمیم گرفتم یک فصل فوتسالی متفاوت را نیز در کارنامه دوران فوتسالم تجربه کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا با رقابت جدی دو باشگاه مس و گیتی‌پسند در سالهای اخیر می‌توان او را یاغی فوتسال نامید؟ گفت: بحث فوتسال از فوتبال و جریان آبی و قرمز جدا است. من چه زمان دبیری تبریز، چه مس سونگون و چه الان همواره در بهترین تیم‌ها بوده‌ام و وقتی در تبریز هم بودم بهترین رقیب ما گیتی‌پسند بود و دوست داشتم اینجا را هم امتحان کنم. درست است که شاید مسی‌ها از این جابجایی ناراحت شدند ولی زندگی ورزشی حرفه‌ای همین است و اعتقاد دارم نمی‌شود همیشه یک جا ماند.

این راس کرمانی گیتی‌پسند در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مشکلش با تعویض مربی در مس یا عدم توجه باشگاه پس از مصدومیت و حتی مباحث مالی و … متذکر شد: چقدر خوب شد که سئوال کردید چون باید یکبار به آنها خاتمه می‌دادم. دلیل جدایی من واقعا هیچکدام از این‌ها نبود. اول که باید بگویم برای مس سونگون آرزوی موفقیت دارم و خاطرات خوشی را آنجا تجربه کردم.

عسگری ادامه داد: من خوشبختانه با هیچ مربی‌ای زاویه ندارم و هر کس باشد کار خودم را می‌کنم و این را قبلا هم دیده‌اید. من قبل از حضور در اصفهان با آقای کافی حتی جلسه داشتم و صحبت کردیم و در خصوص مباحث مالی نیز حرف زدیم و درنهایت از ایشان به عنوان یکی از مدیران بااخلاق به رسم ادب اجازه هم گرفتم بنابراین هیچ مشکلی از بابت مصدومیت و شرایط باشگاه و … نبود. من فقط احساس کردم امسال در گیتی‌پسند راحت‌تر خواهم بود و دوست داشتم شاگرد کشاورز شوم و کار کردن با ایشان را هم تجربه کنم.

او با بیان اینکه چهار ماه از دوران شش ماهه مصدومیتش را گذرانده یادآور شد: مصدومیتی که برای من حادث شد خیلی سخت بود و روزانه وقت زیادی برای انجام مراحل درمان آن می‌گذارم. طبق نظر پزشکم من حدود ۶ ماه باید از میادین دور باشم که چهار ماهش تمام شده و البته که امروز هم به تهران می‌روم تا بینم پزشکم وضعیتم را چطور ارزیابی می‌کند اما کماکان زیر نظر مربی و پزشک تیم تمریناتم را ادامه می‌دهم تا به مرز آمادگی برسم و به احتمال فراوان پس از جام ملت‌های آسیا در لیگ بازی کنم.

عسگری با تمجید از حمایت گیتی‌پسند از روند بهبودش نیز خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند از روز اول تاکنون همه جوره مرا حمایت می‌کند که باید تشکر کنم وانشاالله بتوانم قویتر از قبل برگردم و جواب زحمت‌هایشان را بدهم. من باید همینجا از مردم آذربایجان هم که مرا مورد لطف خودشان قرار دادند نیز تشکر کنم. بعد از ۸ سال از تبریز جدا شدم و انشاالله بتوانم در یکی دو سالی که در خدمت گیتی‌پسند هستم هم آنچه که در توانم هست را بگذارم چراکه برایم سنگ تمام گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.