کد خبر : 222182
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 15:23
-

خوراکچی در گفتگو با Fut5al :

قهرمان امسال با زیر ۶۰امتیاز مشخص خواهد شد/ قول قهرمانی خودشیرینی است/ اولویت آخر کراپ بازیکن خارجی است

قهرمان امسال با زیر ۶۰امتیاز مشخص خواهد شد/ قول قهرمانی خودشیرینی است/ اولویت آخر کراپ بازیکن خارجی است

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری تیم‌های شرکت کننده در لیگ امسال قطعا بازی‌ها نزدیک خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان امسال با کمتر از ۶۰امتیاز مشخص خواهد شد.

محمود خوراکچی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص آخرین وضعیت کراپ الوند گفت: شکر خدا امسال تیم یکدستی داریم که همه توان خود را برای آبروداری در لیگ خواهد گذاشت و حرفی از قهرمانی نمی زنیم ولی تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن خواهیم کرد. می‌خواهیم توقعاتی که از کراپ الوند می‌رود را پاسخ دهیم و به همین خاطر هم آستین‌ها را بالا زده‌ایم و همین ابتدای لیگ کفش آهنی به پا کرده‌ایم.

 

او افزود: از کیفیت تمرینات و فشاری که بازیکنان در اجرای کارهای آماده‌سازی تحمل می‌کنند، فوق‌العاده رضایت داریم ضمن اینکه از بازیکنان تیمم راضی هستم و در فصل نقل و انتقالات هم از بازیکنانی که گرفتیم رضایت دارم. ما تنها به دلیل جدایی یکی از گلرهایمان یک گلر جدید خواهیم گرفت که به خواسته‌های ما و تیمی که بسته‌ایم بخورد و جذب یک بازیکن دیگر را هم در دستور کار داریم که وقتی لیگ شروع شود و نیازش را حس کنیم جذب خواهیم کرد.

 

سرمربی کراپ الوند با اعلام خبر جدایی دروازه‌بان دوم این تیم گفت: فرید نادری جدیدا از ما جدا شد چراکه فکر می‌کرد شاید بتواند در تیم دیگری به عنوان گلر اول ظاهر شود. معمولا مربیان دست به گلر اول خود نمی‌زنند و من هم کاملا از شرایط مومنی راضی بودم و اینکه ما در سه بازی دوستانه خود تنها دو گل خورده داشتیم نشان می‌دهد که برای حراست از دروازه و کار دفاعی تیم راه درستی را در پیش گرفته‌ایم.

 

محمود خوراکچی در واکنش به سئوالی در خصوص احتمال حضور بازیکن خارجی در ترکیب این فصل کراپی‌ها تصریح کرد: واقعیت این است که اگر ببینیم در روند بازی‌ها احتیاج باشد ابتدا دنبال بازیکن داخلی می رویم چون اولویت من بازیکن توانمند ایرانی است ولی اگر در پستی که می‌خواهم بازیکنی نباشد که توقعات را برآورده کند به سراغ اولویت آخرم که بازیکن خارجی خواهم رفت.

 

او افزود: امسال کراپ را نسبتا تیم جوانی کردیم و جوان‌هایی گرفتیم که باتجربه هم هستند و در سطح ملی و باشگاهی نیز سابقه دارند. ما معدل سن بازیکنان را به ۲۵.۵ رسانده‌ایم که ریل‌گذاری درستی را برای موفقیت تیم انجام دهیم.

 

سرمربی کراپ الوند در خصوص اینکه آیا امسال قول قهرمان خواهد داد؟ گفت: مربی‌ای که از الان قول قهرمانی بدهد یا آن لیگی که در آن شرکت کرده را نمی‌شناسد یا می‌خواهد در دل مدیریت جا باز کند و به نوعی خودشرینی کرده است. من هر جا رفته‌ام قول قهرمانی ندادم اما قول داده‌ام با قلب و روحم تلاش کنم. قطعا هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و من اطمینان دارم لیگ جذابی در پیش خواهد بود.

 

خوراکچی با تاکید بر اینکه قهرمان امسال لیگ با زیر ۶۰ امتیاز می‌شود، تصریح کرد: امسال امتیازات زیادی ردو بدل می‌شود و برخلاف سال گذشته اینطور نیست که چند تیم مسلسل‌وار پیروز شوند و سه امتیاز روی سه امتیاز بگذارند. این باعث می‌شود که کیفیت و هیجان لیگ زیاد شود و علاقمندان به فوتسال رقابت‌های خوبی را شاهد باشند. ما نیز تمام تلاش خود را برای نام کراپ خواهیم کرد و انشاالله سربلند خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.