کد خبر : 222175
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 - 13:16
-

کشاورز: برای تکرار قهرمانی می‌جنگیم/ اولویت کمک به تیم ملی است

کشاورز: برای تکرار قهرمانی می‌جنگیم/ اولویت کمک به تیم ملی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،محمد کشاورز در خصوص آمادگی گیتی پسند اظهار داشت: وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان تا ۸۰ درصد آماده شده‌اند. وارد فاز بازی‌های دوستانه شده‌ایم تا بتوانیم در این بازی‌‌ها هم خودمان را محک بزنیم و مشکلات را برطرف کنیم. خدا را شکر اوضاع خوب پیش می‌رود و مشکلی نیست. امیدوارم فصل خوبی پیش روی‌مان باشد.

وی در ادامه در خصوص تیم‌های مدعی در لیگ برتر فوتسال و نظریه «دو قطبی شدن» فوتسال گفت: فوتسال دو قطبی شده؟ من با این نظریه مخالفم. در چند سال اخیر چنین چیزی از بین رفته و در لیگ پارسال هم مشاهده کردیم که تیم‌های زیادی مدعی هستند. این مساله جای خوشحالی دارد که ۴ یا ۵ تیم شانس قهرمانی دارند. به نظرم در فصل جدید نیز به همین ترتیب مدعیان زیادی خواهیم داشت. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. به قرعه اعتقاد ندارم. نظر شخصی من این است که اصلا نباید به قرعه فکر کنیم. با شرایطی که داریم فکر می‌کنم می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سرمربی گیتی‌ پسند درباره برنامه‌ ریزی لیگ امسال گفت: خود من همیشه نظرم روی کمک به تیم ملی بوده و همیشه هم اولویتم تیم ملی است اما به نظرم می‌شد برنامه کامل‌تری داشت. این نوع برنامه‌ریزی به باشگا‌ها آسیب می‌زند. دو ماه از زمان تعطیلی لیگ، بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها نیستند. نکته‌ای که باعث آسیب‌زنی به باشگاه‌ها می‌شود. باید باشگاه‌ها را هم در نظر گرفت تا علاوه بر سود بردن تیم ملی، باشگاه‌ها به راحتی کار خود را پیش ببرند اما همان طور که گفتم اولویت من همیشه کمک به تیم ملی بوده است.

کشاورز درباره جام ملت‌های پیش رو اظهار داشت: همیشه بازی‌های بین‌المللی سخت است. چه جام ملت‌ها و چه جام جهانی. مردم ما توقع نتایج خوب دارند و ما هم همیشه آقای فوتسال آسیا بوده‌ایم. به جوانگرایی کاملا اعتقاد دارم و این مساله را اتفاق خوبی می‌دانم اما چه بهتر که اعتبار تیم ملی هم لطمه نخورد. هر دو مساله کنار هم می‌تواند باعث موفقیت‌مان شود.

وی در پایان در خصوص سرمربیگری وحید شمسایی در تیم ملی افزود: آقای شمسایی از بزرگان فوتسال است و کادر سرد و گرم چشیده‌ای با حضور مصطفی نظری دارد. فکر می‌کنم می‌توانیم شاهد اتفاقاتی خوب در تیم ملی باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.