کد خبر : 222217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 19:45
-

حمید احمدی در گفتگو با Fut5al:

بازی در تیم قهرمان لیگ چین چالش جذابی است/ امیدوارم مس سونگون قهرمان شود/ لیگ ایران به سمت خوبی نمی‌رود!

بازی در تیم قهرمان لیگ چین چالش جذابی است/ امیدوارم مس سونگون قهرمان شود/ لیگ ایران به سمت خوبی نمی‌رود!

لژیونر ایرانی هانگژو چین گفت: دوست داشتم بازی در لیگ چین را تجربه کنم و فکر می‌کنم بازی در تیم قهرمان لیگ این کشور چالش لذت‌بخشی برای من است.

حمید احمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: امسال در آستانه رقابت‌های جام باشگاههای آسیا چندین پیشنهاد خارجی خوب برای حضور در رقابت‌های آسیایی و همچنین لیگ این کشورها داشتم که از عراق، یک باشگاه چینی و همین باشگاه هانگژو نیز  رسماً پیشنهاد دریافت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم به هانگژو که قهرمان فصل قبل چین بود بیایم. 

 

او افزود: الحمدالله قرارداد بسیار خوبی نیز با این باشگاه چینی بستم، شرایط خیلی خوبی در اینجا دارم و تا این اینجا هم مسئولان باشگاه هر آنچه که خواسته‌ام را مهیا کردند و امیدوارم که فصل خوبی را در چالشی جدید پشت سر بگذارم. 

 

این لژیونر ایرانی لیگ چین تصریح کرد: با توجه به قوانین و مقررات کشور چین برای کرونا پس از ورود به گوانژو هفت روز در قرنطینه بودم و پس از انتقال به هانگژو اکنون سومین روز از قرنطینه خود را در مجموع این ده روز در هتل می‌گذرانم تا انشالله از فردا رسماً به تمرینات تیم اضافه شده و کار خود را شروع کنم. 

 

احمدی ادامه داد: با توجه به آنچه که از شرایط غذایی در چین شنیده بودم غذای آماده زیادی را با خودم به اینجا آوردم و تا الان مشکلی بابت غذا حس نکردم. انشاالله با استفاده از تجربیات سایر بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ چین بتوانم خودم را با وضعیت موجود غذایی عادت بدهم. 

او در خصوص حضور فصل گذشته خود در مس سونگون نیز گفت: اتفاقات بسیار عجیب و غریب در فصل گذشته برای ما رخ داد که مصدومیت‌های متعدد، کرونا و از دست دادن بازیکنان تاثیرگذار تیم عملاً باعث شد تا در مجموع قهرمانی از کف ما برود. البته که قرار نیست یک تیم ۵ سال پشت سر هم قهرمان شود ولیکن ما توانایی این کار را داشتیم و اگر اتفاقات پارسال رخ نمی‌داد حتماً به این مهم دست پیدا می‌کردیم. 

 

وی در خصوص علت جدایی از مس سونگون نیز تاکید کرد: مشکلی با مس سونگون نداشتم و همین‌جا نیز از حمایت‌های آقای کافی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که همه جوره پشتیبان ما بود اما میخواستم تجربه جدیدی داشته باشم و به همین خاطر نیز تصمیم گرفتم تا با قبول پیشنهاد خارجی راهی خارج از کشور شوم. امیدوارم مس سونگون امسال بتواند قهرمانی لیگ را دوباره از آن خود کند و انشالله روزی برسد که دوباره به این تیم بازگردم. 

 

عقب‌گیر باتجربه فوتسال ایران در خصوص لیگ‌برتر فوتسال ایران نیز چنین اظهارنظر کرد: لیگ فوتسال ایران همواره جذابیت‌های خاص به خود را دارد اما اینکه امسال مربیان بزرگی چون علی افضل، رضا لک حمید بی‌غم و … بیرون از گود هستند، شاید دلالی روی نیمکت‌ها صورت گرفته که بهترین سرمایه‌های مربیگری ما با تجربیات بالای خود خارج از این رقابت‌ها هستند و این یعنی مسیر خوبی را نمی‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.