کد خبر : 222232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 9:07
-

حمله شدید سرپرست سن‌ایچ به عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال

حمله شدید سرپرست سن‌ایچ به عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال

سرپرست سن‌ایچ ساوه به موضع‌گیری شدید و کم‌سابقه‌ای علیه غفاری عضو هیات رییسه سازمان لیگ پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید طاهری سرپرست تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در گفتگویی اظهار داشت: سن‌ایچ امسال با نفرات جدید و جوان وارد لیگ خواهد شد و باید خدا را شاکر باشیم که تمام خواسته‌های کادر فنی را برآورده کردیم و باید از مدیریت خوب مهندس باقری تشکر کنم. بدنبال بهترین رتبه هستیم و انشالله با تلاش و همکاری همه عوامل بهترین رتبه را هم کسب می‌کنیم. 

 

او در خصوص عملکرد سن‌ایچ در نقل و انتقالات نیز گفت: فکر می‌کنم بهترین عملکرد در نقل و انتقالات را انجام دادیم و البته طبق بودجه باشگاه جلو رفتیم. 

 

سرپرست جوان سن‌ایچ در ادامه به موضع‌گیری شدید علیه رئیس هیت فوتبال استان مرکزی و عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال پرداخت و تصریح کرد: واقعا برای ایشان متاسفم و اعتقاد دارم فقط بدنبال منافع شخصی، پول و باندبازی هستند. نمی‌دانم چرا کسی جلوی ایشان را نمی‌گیرد؟ مگر می‌شود یک نفر ۵۰سال رئیس باشد؟ یک جای کار لنگ می‌زند. 

 

او در خصوص علت این موضع‌گیری ناگهانی نیز گفت: تنها حرفی که می‌توانم بزنم این است که استاد پول خروجی را می‌گیرد اما هیچ کمکی هم نمی‌کند. ایشان فقط به دنبال سمت در باشگاه‌ها است. آقایان بجای آنکه به دنبال پست در باشگاه‌ها باشند، بهتر است به فوتسال و فوتبال استان صادقانه کمک کنند. 

 

این مدیر سن‌ایچ، غفاری را دعوت به مناظره کرد و متذکر شد: دوست دارم اگر جرات این را دارند یک مناظره با هم برگزار کنیم تا تمام حقایق و پشت پرده‌ها را بگویم و هر موقع دوست داشتند من آمادگی دارم. 

 

طاهری در خاتمه گفت: از آقای دکتر ماجدی و رئیس کل آقای حقدادی خواهشمندم رسیدگی کنند تا حداقل حق و ناحق نشود. ما از لیگ۲ تا الان که این همه افتخار جمع کرده‌ایم هرگز باج به باج خواهان نداده‌ایم و نمی‌دهیم.

 

پایگاه خبری فوتسال این حق را برای غفاری عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال نیز قائل است تا در صورت تمایل، انعکاس‌دهنده پاسخ‌ها و نظرات ایشان نیز باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.