کد خبر : 222235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 11:05
-

اسماعیل‌پور در گفتگو با Fut5al :

شرایط مالی لژیونرها در لیگ چین عالیست/ نیم‌فصل نبودم قهرمانی شینزن با تفاضل گل از دست رفت/ اینجا تست کرونا روزانه است!

شرایط مالی لژیونرها در لیگ چین عالیست/ نیم‌فصل نبودم قهرمانی شینزن با تفاضل گل از دست رفت/ اینجا تست کرونا روزانه است!

لژیونر ایرانی شینزن چین گفت: شرایط مالی برای لژیونرها در لیگ فوتسال چین عالی است و به همین خاطر در سبد انتخاب بازیکنان ایرانی قرار گرفته است.

احمد اسماعیل‌پور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در واکنش به حضور حمید احمدی به عنوان پنجمین لژیونر ایرانی حاضر در فصل پیش‌رو فوتسال چین گفت: برای احمدی ابتدا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مثل همیشه موفق باشد. حمید تنها یکبار از من در مورد سطح لیگ چین سوالاتی پرسید و هفته گذشته متوجه شدم که باشگاه هانگژو قهرمان فصل گذشته لیگ چین را به عنوان باشگاه جدید خود انتخاب کرده است. 

 

او افزود: پس از حضور من و مرادناظری که به تازگی به شینزن آمده و مهری و امیرحسین رسولی در تیم بهی، اکنون با حضور حمید احمدی که به عضویت هانگژو درآمده تعداد ایرانی‌ها در لیگ چین به پنج رسیده است که با توجه به اینکه از ۲۰ روز آینده رقابت‌ها رسماً شروع می‌شود، لیگ جذابی را رقم خواهد زد و تا آذر ماه نیز این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید. 

 

اسماعیل‌پور در خصوص شرایط مرادناظری هم تیمی ایرانی خود نیز گفت: مراد بازیکن بسیار خوبی است که شاید بدلیل سلیقه مربیان تیم‌ملی راهی به تیم ایران نیافت ولیکن بازیکن با قابلیتی است که اینجا خیلی زود جایش را در شینزن پیدا کرد و سرمربی تیم از او به عنوان یک خارجی که به تیم کمک خواهد کرد راضی است. ما اینجا از هم جدا زندگی می‌کنیم ولی با هم به تمرین می‌رویم و برمی‌گردیم. 

 

این لژیونر باسابقه ایرانی لیگ چین در خصوص مشکلات غذا برای بازیکنان ایرانی متذکر شد: طبیعتا ذایقه ایرانی با غذاهای چینی سازگار نیست ولی رستوران‌های ترکیه‌ای و پخت و پز در خانه مشکلات غذا را از بین می‌برد و از این حیث دردسری نیست. 

 

احمد اسماعیل‌پور با بیان اینکه با شینزن بدنبال بازپس‌گیری قهرمانی در فصل جدید است، گفت: همانطور که می‌دانید شینزن پرافتخارترین باشگاه فوتسال چین است که سال گذشته بدلیل نیم فصل عدم حضورم بدلیل همراهی تیم‌ملی در جام‌جهانی لیتوانی، قهرمانی را بدلیل تفاضل گل با هانگژو از دست داد اما امسال تلاش خواهیم کرد تا این عنوان را بازپس‌ بگیریم. 

 

او در خاتمه در خصوص شرایط کرونا در چین نیز خاطرنشان کرد: اینجا همه چیز کاملا عادی است و با مدیریت شرایط سلامت عمومی تحت کنترل است. ما روزانه تست کرونا (نمونه انتهای حلق) می‌دهیم تا بتوانیم نشان سبز دریافت کرده و به مراکز خرید و تمرین و خیابان و ..‌ برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.