کد خبر : 222323
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 7:28
-

احیای فردوس در دقیقه ۹۰/ قم امسال هم در فوتسال تیم‌داری می‌کند

احیای فردوس در دقیقه ۹۰/ قم امسال هم در فوتسال تیم‌داری می‌کند

پس از کش و قوس‌های فراوان مالک فردوس تصمیم گرفت تیم خود را به مدت یک سال به هیئت فوتبال قم واگذار کند و با این اوصاف امسال نیز قم در لیگ برتر فوتسال نماینده دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال فردوس قم از ابتدای فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکن موثری جذب کند و با دست خالی وارد مسابقات شد که در نهایت به سختی توانست لیگ را در رتبه‌های پایین جدول به اتمام برساند، مشکلات مالی باعث شد مدیران فردوس قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر به دنبال جذب حامی مالی باشند.

مدیران فردوس در چند ماه گذشته با شرکت‌های بسیاری پای میز مذاکره نشستند اما کسی حاضر نشد مبلغ درخواستی مدیران را تامین کند، به همین خاطر مالک فردوس تصمیم گرفت برای اینکه تیمش شامل حال جریمه سنگین انصراف از مسابقات نشود، امتیاز فردوس را به مدت یک سال به هیئت فوتبال قم واگذار کند.

هفته گذشته در آخرین جلسه‌ای که رسول قلی‌زاده مالک فردوس با ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم داشت تفاهم نامه‌ای بین طرفین امضا شد که امتیاز تیم فردوس به مدت یک سال به هیئت فوتبال قم واگذار شود و در این یک سال تمام بدهی‌های فردوس توسط این هیئت پرداخت خواهد شد.

روز گذشته سید وحید غیاثی پیشکسوت فوتسال از طرف هیئت فوتبال قم به عنوان سرمربی‌ جدید نماینده قم معرفی شد تا تیم فردوس چند روز قبل از دیدار هفته اول لیگ برتر مربی خود را بشناسد، حال غیاثی فرصت کمی برای آماده کردن بازیکنان خود دارد.

در پنجره پیش فصل نقل و انتقالات نیز بازیکن موثری دیده نمی‌شود و باید دید غیاثی چه بازیکنی  را مدنظر دارد و در این مدت کم تا شروع بازی‌ها با چه ترکیبی در برابر حریفان خود حاضر خواهد شد، لازم به ذکر است مسعود عباسی ستاره ملی پوش فردوس هفته گذشته طبق توافق با مدیرعامل فردوس از این تیم جدا شد و به تیم قند کاترین آمل پیوست، روح الله ایثاری کاپیتان با تجربه قمی‌ها نیز از این تیم جدا شد و حالا فردوس با کمبود بازیکن مواجه است.

فردوس در هفته اول مسابقات فصل جدید باید در برابر تیم صنایع پشتیبان هرمزگان که توانست این فصل به لیگ برتر صعود کند در سالن حیدریان قم میزبانی کند، طبق اعلام صفحه هواداری تیم فردوس در شبکه‌های اجتماعی این بازی روز جمعه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۷ با حضور تماشاگران قمی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.