کد خبر : 222331
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 12:43
-

جاوید: هرچقدر تعداد مدعیان بیشتر باشد لیگ هم جذاب‌تر می‌شود/ موفقیت در جام ملت‌ها به اهالی فوتسال اختصاص دارد

جاوید: هرچقدر تعداد مدعیان بیشتر باشد لیگ هم جذاب‌تر می‌شود/ موفقیت در جام ملت‌ها به اهالی فوتسال اختصاص دارد

ملی‌پوش فوتسال کشورمان که امسال در تیم مس سونگون بازی می‌کند درباره قرعه‌کشی لیگ برتر، مدعیان قهرمانی و آینده پیش روی تیم ملی به صحبت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مهدی جاوید در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: قرعه تیم ما نه چندان سخت است و نه چندان آسان. قرعه مناسبی داریم. به نظرم تیم‌ها شرایط یکسانی دارند و هیچ تیمی نسبت به دیگری شرایط ویژه‌ ندارد و همه با شرایط یکسان وارد بازی‌ها می‌شوند.

آیا فوتسال در ایران دو قطبی شده؟ ملی‌پوش مس در این رابطه گفت: پیشتر تیم‌هایی چون تاسسیات دریایی و شهید منصوری قرچک در لیگ فوتسال حضور داشته‌اند که اصلا اجازه نمی‌دادند فوتسال دوقطبی باشد. هر سال چند مدعی داشتیم اما در چند سال اخیر می‌توانیم بگوییم تقریبا دو قطبی شده زیرا مس و گیتی‌پسند تا حدودی شرایط بهتری داشته‌اند. تیمی چون سن‌ایچ فاصله را کمتر کرده یا تیم کراپ خود را به مدعیان نزدیک کرده اما همچنان گیتی پسند و مس مدعیان اصلی هستند. هر دو تیمی که نام بردم می‌توانند امسال مدعیان را دچار چالش کنند. هر چقدر مدعیان بیشتر باشند لیگ هم جذاب‌تر می‌شود. مثل فوتبال که هر زمان مدعیان بیشتر بوده، هیجان برای تماشاگران هم بیشتر بوده است.

جاوید درباره حضور وحید شمسایی روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد: شمسایی بخاطر تمام زحماتی که برای فوتسال کشیده داده لایق این بود تا روی نیمکت تیم ملی بنشیند. پیشتر هم قرار بود چنین اتفاقی بیفتد اما او روی نیمکت ننشست. شرایط فعلی البته اصلا آسان نیست زیرا تکلیف فدراسیون‌ چندان مشخص نیست و  تیم ملی جام ملت‌ها را در پیش دارد. 

موفقیت در آسیا؟ قهرمانی فوتسال در آسیا متعلق به جامعه فوتسال است و امیدوارم در جام ملت‌ها موفق باشد. هدف تیم ملی موفقیت در جام جهانی است اما امیدوارم در مسابقات آسیایی هم درخشش تیم ملی را ببینیم.

وی در واکنش به انتقادات از فدراسیون فوتبال بابت کم توجهی به فوتسال گفت: در ۱۵ سال اخیر در تمام اردوها بوده‌ام و هیچ‌وقت ندیده‌ام فوتسال به حقش رسیده باشد. نه امکانات ویژه‌ای داشتیم نه چیز دیگری. بچه‌های فوتسال همیشه با چنین شرایطی ساخته‌اند. امیدوارم با وجود کمبود امکانات، بازی تدارکاتی و مشکلات همیشگی تیم ملی قهرمان شود.

جاوید درباره اینکه در جام ملت‌ها باید جوانگرایی کرد یا با تمام قوا با ستاره‌های قبل ظاهر شد، اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن در جایگاهی نیستم که بخواهم خط فکری تیم ملی را تعیین کنم. چه جوانگرایی شود یا چه اینکه با تمام قوا وارد مسابقات شویم، زمان است که مشخص می‌کند کدام کار صحیح بوده. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود تیم ملی باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.