کد خبر : 222495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 16:57
-

درخواست عجیب باشگاه اسپانیایی برای جذب ملی پوش فوتسال ایران

درخواست عجیب باشگاه اسپانیایی برای جذب ملی پوش فوتسال ایران

باشگاه اسپانیایی در نامه خود برای جذب ملی پوش فوتسال ایران، درخواست عجیبی را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باشگاه وینیا آلبالی والدپنیاس اسپانیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه گیتی پسند اصفهان خواهان به خدمت گرفتن سعید احمدعباسی بازیکن ملی پوش این تیم شده است.
احمدعباسی در دو فصل گذشته آقای گل لیگ برتر ایران بوده است. او فصل قبل ۴۱ گل برای گیتی پسند زد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود.
به همین خاطر، احمدعباسی جزو اولین نفراتی بود که باشگاه گیتی پسند با درخواست سرمربی خود یعنی محمد کشاورز قراردادش را تمدید کرد. این اتفاق در تاریخ ۱۹ فروردین رخ داد اما بعد از گذشت نزدیک به سه ماه، این بازیکن شاید فکر نمی‌کرد پیشنهادی از اسپانیا به دستش برسد که او را برای داشتن یک تجربه باشگاهی بین المللی وسوسه کند.
در نامه باشگاه اسپانیایی برای گیتی پسند که برای روز ششم جولای (هفته گذشته) است، دو نکته عجیب وجود دارد. اولین نکته، زبان این نامه است که بر خلاف عرف بین المللی، به جای انگلیسی از زبان اسپانیایی در آن استفاده شده است.
نکته دیگر این است که باشگاه آلبالی درخواست جذب این بازیکن را به صورت رایگان مطرح کرده است. در واقع این باشگاه می‌خواهد ملی پوش فوتسال ایران و آقای گل لیگ برتر را بدون پرداخت مبلغی به باشگاه گیتی پسند به خدمت بگیرد؛ در حالی که احمدعباسی با گیتی پسند قرارداد دارد و باید رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند.
محمد کشاورز سرمربی گیتی موافقت خود را با جدایی بازیکن اصلی خود اعلام کرده و این موضوع به تصمیم باشگاه گیتی سپرده شده است.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد گیتی پسند هم برای این انتقال شرایطی دارد که روز گذشته این شرایط را به طرف اسپانیایی اعلام کرده و در انتظار پاسخ این باشگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.