کد خبر : 222475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 9:09
-

دوئل جذاب خوراکچی و شمس در الوند

دوئل جذاب خوراکچی و شمس در الوند

تیم های کراپ الوند و قند کاترین آمل برگزار کننده یکی از بازی های جذاب هفته اول لیگ برتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم های کراپ الوند و قند کاترین آمل برگزار کننده یکی از بازی های جذاب هفته اول لیگ برتر هستند. در این دیدار در یک سو کراپ قرار دارد که پس از کسب نتایج رویایی با محمود خوراکچی در نیم فصل دوم لیگ قبل، برای فصل جدید نیز با این مربی آماده حضور در لیگ برتر شده است. کراپ گرچه مهره هایی مثل مهدی جاوید،مسلم اولاد قباد،محمد شجری( فعلا به دلیل مصدومیت) ،سینا پرکاس، مهدی مصطفایی و مسلم رستمی ها را از دست داده اما با جذب نفراتی چون سعید مومنی از مس سونگون ورزقان، علیرضا جوان از سن ایچ ساوه، علیرضا اکرمی از شهروند ساری، علیرضا ابوالقاسمی‌فرد از مقاومت البرز، شهاب طالبی از مقاومت البرز و… و حفظ سایر مهره های کلیدی تیم در این فصل نیز تنه به تنه مدعیان خواهد زد و چه بسا اگر خوراکچی همچنان رو نوار بردهای فصل قبل باشد این تیم دست نیافتنی هم باشد.

حریف کراپ، قند کاترین آمل است که خیلی زود با خرید امتیاز تیم راگای شهرری نشان داد برای حضور در لیگ برتر برنامه ریزی دارد.این تیم با مدیریت فنی حسین شمس و سرمربیگری رضا کردی هوشمندانه در نقل و انتقالات عمل کرده و با مدیریت هزینه ها و جذب بازیکنان بر اساس نیازها و با قیمت های مناسب تیم خوبی را روانه بازی ها خواهد کرد. مسعود محمدی ،مسعود عباسی، مهدی دهقان نژاد و رحمان سارانی شاخص ترین خریدهای این تیم هستند و در کنار چندین بازیکن جوان و کم نام و نشان سودای چهره شدن در لیگ برتر را دارند. این دیدار دوئل خوراکچی و شمس از مربیان قدیمی فوتسال هم خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ تیر در سالن یادگار امام الوند برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

یک درصد فکر کن تیم شمس ببره مهره های کراپ خیلی خوبن بعد شمش برداشته ۴ تا بچه مچه آورده فکر کرده با جوونگرایی مطلق میشه نتیجه گرفت