کد خبر : 222473
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 8:58
-

رونمایی از مس در نوشهر

رونمایی از مس در نوشهر

تیم مس سونگون که پس از چهار قهرمانی پیاپی ذر لیگ برتر، فصل گذشته قافیه را به گیتی پسند باخت این فصل با هدایت اسماعیل تقی پور در سودای تکرار مجدد قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم مس سونگون که پس از چهار قهرمانی پیاپی ذر لیگ برتر، فصل گذشته قافیه را به گیتی پسند باخت این فصل با هدایت اسماعیل تقی پور در سودای تکرار مجدد قهرمانی است. مس با از دست دادن چهره های شاخصی چون سعید مومنی ،محمدحسین درخشانی، ابوالقاسم عروجی ،حمید احمدی،علیرضا عسگری‌کهن ،محمد طاهری، جان گائوش و فارینها توانست با جذب بازیکنانی چون مهدی جاوید از کراپ الوند ایرانیان، بلال اسماعیلی از شهروند ساری، محمد طاهری از الشرطه عراق، مرتضی عزتی از مقاومت البرز، محمدرضا سنگ سفیدی از صنایع گیتی پسند، بابک نصیری از فولاد مبارکه سپاهان، سینا ممبینی از فرش آرا مشهد و… خلا این بازیکنان را جبران کند.مس همواره بوی قهرمانی می دهد و بدون تردید در این فصل هم شانس اصلی قهرمانی در کنار گیتی پسند است.

حریف این تیم زندی بتن است که تقریبا آخرین تیمی است که برای لیگ آماده شده و هنوز هم نفرات قطعی آنها معلوم نیست.هدایت تیم بر عهده مهرداد لطفی خواهد بود و بازی های آنها در این فصل در نوشهر برگزار می شود.

این دیدار از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ تیرماه در سالن حسن رنگرز نوشهر برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.