کد خبر : 222471
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 8:44
-

مصاف دشوار چیپس کامل مقابل تازه واردها

مصاف دشوار چیپس کامل مقابل تازه واردها

روز دوم از هفته اول فصل جدید لیگ برتر روز جمعه این هفته پیگیری می شود. در یکی از این بازی ها تیم تازه وارد گهر زمین سیرجان میزبان چیپس کامل مشهد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز دوم از هفته اول فصل جدید لیگ برتر روز جمعه این هفته پیگیری می شود. در یکی از این بازی ها تیم تازه وارد گهر زمین سیرجان میزبان چیپس کامل مشهد است.

گهر زمین که از لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شد با هدایت حسین افضلی در لیگ یک تیمی مدعی را ساخت و از همان ابتدا در هر دو مرحله گروهی و نهایی سیمای یک تیم قدرتمند را به خود گرفت و بی دردسر راهی لیگ برتر شد.این تیم چندان برای لیگ برتر تقویت نشده اما تیم لیگ یک این تیم هم تنه به تنه تیم های لیگ برتری می زند و به همین دلیل حریف دشواری برای چیپس کامل خواهد بود.

مشهدی ها که فصل قبل توانستند بقای خود در لیگ برتر را جشن بگیرتد در این فصل به دنیال جایگاهی بهتر هستند.این تیم ابوالفضل مینویی از زندی بتن کلاردشت، سجاد امانی از زندی بتن کلاردشت، محمدرضا رحمانیان از الجیش عراق، امید سیف‌اصفهانی از آروین قالا، کیارش طاهری‌نژاد از شهروند ساری، مانی قانع از مس سونگون ورزقان و… را جذب کرده تا با هدایت محسن جنگی برای این فصل لیگ برتر با انگیزه باشد.

جدال این دو تیم ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ تیر در سالن امام علی سیرجان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.