کد خبر : 222569
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 18:50
-

روز نخست هفته اول لیگ‌برتر؛

جشنواره گل گیتی‌پسند در روز تحقیر سفیر/ برد درخشان شاگردان بهادری در زرند

جشنواره گل گیتی‌پسند در روز تحقیر سفیر/ برد درخشان شاگردان بهادری در زرند

هفته اول لیگ برتر فوتسال با برگزاری دو دیدار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،هفته اول از فصل جدید لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز شد .در نخستین بازی این هفته تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سفیر گفتمان تهران در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شاگردان محمد کشاورز به پایان رسید.

مدافع عنوان قهرمانی شروعی طوفانی داشت و در نیمه اول با درخشش اصغر حسن زاده و هت تریک کاپیتان خود با ۵ گل سفیر نگون بخت را در هم کوبید. در نیمه دوم هم درخشش گیتی پسند ادامه داشت و شاگردان کشاورز در این نیمه چهار بار دیگر دروازه شاگردان رضا زرخانلی را باز کردند تا در نهایت با پیروزی پرگل ۹ بر صفر شروع قدرتمندانه داشته و سفیر گفتمان را تحقیر کنند.

 در زرند نیز بازی دو تیم فرش آرا و فولاد زرند نزدیک و دیدنی دنبال شد . در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این فرش آرا بود که توسط بهمن جعفری به برتری رسید تا میزبان نیمه اول را بازنده به رختکن برود.در نیمه دوم قدرت بهادری گل دوم فرش آرا را هم زد تا شرایط تیم بهتر شود.پس از گل فولاد زرند سراپا حمله شد و دقایقی بعد توسط نصرالله زاده به گل رسید اما در نهایت فرش آرا برتری خود را حفظ کرد و یک برد درخشان خارج از خانه را بدست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

ماشالا بابا اکبر مدیر خوشنام و کاربلد، البته کاربلد و خوشنام توی بدبخت کردن تیم‌ها 😅😅با این تیم بستن عاااااالی بود سفیر با بودجه میلیاردی خوب گند زدی توی تیمشون و آماده باش سفیر برای تحقیر و سقوط

حسین پنجشنبه , ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

مدیرعامل سفیر آخه کی هستش که هنوز علیزاده و تقوی و دارودسته داغونشو نشناخته که تیمو داده بهشون یه مشت بازیکن مجانی رو با قرارداد میلیونی آورده که پولارو بکشه بالا، همین امروز هم بندازیشون بیرون برد کردی چون سالی که نکوست از بهارش پیداست و با این فرمون بری جلو قشنگ ته جهنم تحویل میگیری تیمتو، نعمتوند کاپیتان؟؟؟!!! آخه شخصیت سفیر به این نفرات میخوره مگه داریم. مگه میشه🤔🤔