کد خبر : 222750
تاریخ انتشار : جمعه 24 تیر 1401 - 19:02
-

روز پایانی هفته اول لیگ‌برتر فوتسال؛

کامبک کراپ الوند مقابل کاترین آمل/ برد پرگل مس سونگون مقابل زندی بتن/ استارت یک امتیازی بندری‌ها از قم+ جدول

کامبک کراپ الوند مقابل کاترین آمل/ برد پرگل مس سونگون مقابل زندی بتن/ استارت یک امتیازی بندری‌ها از قم+ جدول

رقابت های روز دوم و پایانی هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با نتایج جذابی در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران در دومین روز از هفته اول لیگ برتر فوتسال امروز پنج دیدار در شهر های مختلف به انجام رسید که در آن ها نتایج جالب توجهی رقم خورد. 

 

در قم تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان که به تازگی به لیگ‌برتر صعود کرده است با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول با پیروزی به کار خود پایان داد اما در آخرین دقایق بازی در نیمه دوم نتوانست گل سه امتیازی خود را حفظ کرده ولیکن با تساوی یک بر یک با تک امتیازی ارزشمند در قم، کار خود را در لیگ‌برتر فوتسال ایران رسماً آغاز کرد. 

 

در قزوین تیم فوتسال قند کاترین آمل مهمان کراپ الوند بود آملی ها با به ثمر رساندن گل زودهنگام در این بازی به حریف خود شک داده و موفق به پیروزی در نیمه اول این بازی شدند. نیمه مربیان ما با انگیزه کراپی‌ها و فشار زیاد این تیم خوب لیگ همراه بود که تیم موفق شد با سه گل کامبک کرده و با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز اول خود را برای پیوستن به حلقه مدعیان قهرمانی دشت کند. در این بازی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مهمانان ویژه حاضر در جایگاه بود. 

 

دیگر تیم حلقه مدعیان لیگ، سن‌ایچ ساوه در بازی حساس خود مقابل مقاومت البرز به پیروزی ارزشمند پنج بر یک دست یافت. سن ایچ در روز درخشش سینا پرکاس درون دروازه این تیم و انجام تاکتیک‌های متنوع برابر مقاومت البرز سرحال نشان داد و علیرغم ماراتون ابتدایی بازی موفق شد با اختلاف گل سه امتیازی ارزشمند را برای حضور در بالای جدول به ثبت برساند. 

 

نایب قهرمان سال گذشته لیگ در نوشهر به مصاف زندی بتن رفت و با توجه به آمادگی و شرایط ایده‌آل خود، خیلی زود بر حریف کلاردشتی چیره شد. مس سونگون که در سالیان اخیر همواره جزو دو قطب اصلی قهرمانی لیگ بوده است در این بازی در قواره همیشگی قهرمانی ظاهر شد و با خلق موقعیت‌های زیاد پیروزی پرگل ۶ بر ۲ را به ثبت رساند.

 

نتایج کامل دیدارهای این هفته به شرح ذیل است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.