کد خبر : 222885
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 9:59
-

استارت گهرزمین با اتفاقات مرموز در لیگ برتر

استارت گهرزمین با اتفاقات مرموز در لیگ برتر

گهر زمین کار دشواری در هفته های ابتدایی لیگ برتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال گهرزمین سیرجان بعد از اینکه در فصل گذشته بازی‌های لیگ یک با بهترین نتایج ممکن به لیگ برتر فوتسال صعود کرد، عصر جمعه در اولین بازی فصل در سیرجان موفق به شکست چیپس کامل مشهد شد. در حالی که گهرزمین آخرین بازی خود را در لیگ یک در روز دوم تیر ماه برگزار کرد و با فرصتی بسیار اندک برای آماده سازی، عملا بعد از ۲۲ روز وارد بازی‌های لیگ برتر شد، در چنین شرایطی، انتظار زیادی نباید از این تیم در هفته‌هایی ابتدایی داشت.

اما این فقط یک سوی فعالیت گهرزمین در ابتدای لیگ برتر است. این تیم که با حسین افضلی به کارش در لیگ برتر ادامه می دهد، همانند فصل گذشته در سکوت کامل خبری به فعالیت در نقل و انتقالات پرداخته تا اطلاعات چندانی از فعالیت گهرزمین در دسترس نباشد.

با این حال جدایی‌هایی که بازیکنان بومی گهرزمین در روزهای گذشته از این تیم داشته‌اند، منجر به حاشیه‌های کوچکی برای این تیم شده است. طالب عربپور بازیکن مشهور فوتسال کرمان و حسین حیدری دروازه‌بان بومی گهرزمین که فصل گذشته نقش زیادی در صعود این تیم به لیگ برتر داشتند، با دلخوری از جمع شاگردان حسین افضلی جدا شده‌اند و این اتفاقی است که برای سه بازیکن دیگر و جوان گهرزمین نیز رخ داده است.

طالب عربپور در پست خداحافظی که اخیرا در اینستاگرامش منتشر کرده، اعلام کرده گهرزمین با تلاش او و دیگر بازیکنان توانست به لیگ برتر صعود کند اما برخی دیگر به دنبال ثبت کردن این افتخار به نام خود هستند. او از عوامل مدیریتی و همبازی‌های سابق خود در گهرزمین تشکر کرده اما هیچ اشاره‌ای به کادرفنی نداشته تا اینطور برداشت شود که دلیل جدایی او و دیگر بازیکنان گهرزمین، اختلاف با کادرفنی بوده است.

آنچه که مشخص است، حواشی پنهانی در گهرزمین وجود دارد که مدیریت باشگاه و سرمربی گهرزمین شاید بتوانند بهتر در این باره صحبت کنند. با این حال سیرجانی‌ها امیدوارند گهرزمین با وجود فرصت اندکی که برای آماده سازی داشته، در اولین فصل حضورش در لیگ برتر بتواند از هفته‌های دشوار ابتدایی عبور کند و با هدایت حسین افضلی به شرایط مطلوب و کم خطر برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.