کد خبر : 222941
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 22:07
-

مخالف نظر منتقدان فشردگی لیگ هستم

فخیم: مدیرعامل مس پای من ایستاد/ سخت است، قول قهرمانی نمی‌دهم/ برای قهرمانی باید باز هم بازیکن بخریم

فخیم: مدیرعامل مس پای من ایستاد/ سخت است، قول قهرمانی نمی‌دهم/ برای قهرمانی باید باز هم بازیکن بخریم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از مس و خصوصا مدیرعامل باشگاه ممنونم که بعد از مصدومیتم پای من ایستاد و من را حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،‌ فرهاد فخیم کاپیتان با تجربه مس‌سونگون اواسط جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال دچار مصدومیت شدیدی شد که باعث شد هم ادامه جام جهانی را از دست بدهد و هم در ادامه لیگ برتر نتواند در خدمت تیمش باشد. اما حالا با شروع لیگ برتر، فخیم توانست به شرایط ایده‌آل خود برگردد و بار دیگر بازوبند کاپیتانی نارنجی‌پوشان ورزقان را بر بازو ببندد.  

 

مس در این دیدار برابر زندی‌بتن کلاردشت قرار گرفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۲ حریفش را شکست دهد و برای دیگر رقبای خود در لیگ خط و نشان بکشد. فخیم بعد از این پیروزی در گفتگویی در خصوص شروع لیگ گفت: زمان شروع لیگ برای من خیلی خوب بود. خدا را شکر توانستیم لیگ را با یک پیروزی خوب آغاز کنیم. می‌دانستیم تیم‌های جواد اصغری‌مقدم تیم‌های خوبی هستند و در بازی برنامه دارند. حالا تمرکزمان را برای بازی می‌گذاریم و امیدواریم در ادامه لیگ نیز موفق باشیم.    

 

وی ادامه داد: به نظر من برگزاری بازی‌ها هر پنج روز یکبار خیلی خوب است. برخی به این موضوع انتقاد می‌کنند و می‌گویند به بازیکنان فشار می‌آید اما به نظر من نحوه برگزاری لیگ به این شکل مناسب است و امیدوارم تا آخر لیگ هم به همین شکل باشد. البته دو ماه تعطیلی در اواسط لیگ نیز شاید به خاطر عقب افتادن جام ملت‌های فوتسال آسیا لغو شود.  

 

کاپیتان مس سونگون عنوان کرد: لیگ امسال به نظر من با کیفیت و جذاب است و روز به روز هم بهتر خواهد شد.    

 

فخیم در خصوص خریدهای جدید تیم مس تصریح کرد: خریدهای جدید ما مثل مهدی جاوید، محمدرضا سنگ‌سفیدی و مرتضی عزتی سابقه بازی و قهرمانی در مس را داشتند. سینا ممبینی هم بسیار خوب کار کرد. خریدهای جدید عملکرد بسیار خوبی در بازی اول داشتند. قرار است ۲، سه بازیکن دیگر هم اضافه شود. بازیکنان جوان خوبی داریم اما اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید یک سری خریدهای دیگر هم داشته باشیم.   

 

وی در مورد حضور تماشاگران در سالن‌ها نیز گفت: ما تماشاگران بسیار خوبی در تبریز داریم که از جان خود برای تشویق مایه می‌گذارند. امیدوارم انقدر خوب بازی کنیم تا سالن پر شود.  

 

کاپیتان مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمانی را از گیتی‌پسند پس خواهید گرفت یا نه، عنوان کرد: این کار سخت است. نه می‌توانم پیش‌بینی کنم و نه می‌توانم قول بدهم. تنها قولی که به مدیریت و کادرفنی دادم این بود که بازیکنان با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. جو تیم ما بسیار خوب و رفاقتی است و امیدوارم با کمک خدا در این فصل بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.  

 

فخیم در مورد پیشرفت لیگ و باشگاه‌ها نیز گفت: لیگ خیلی بهتر شده و به غیر دو، سه تیم که اذیت می‌کنند، بقیه تیم‌ها خوب خرج می‌کنند و امکانات خود را بهتر کرده‌اند. 

 

وی در پایان عنوان کرد:‌ از کافی مدیریت باشگاه یک تشکر ویژه دارم چرا که در مصدومیت پشت من بودند و تمام حق و حقوق من را دادند. از پزشک تیم بسیار ممنونم که برای من سنگ تمام گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.