کد خبر : 222893
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 11:36
-

سرپرست سازمان لیگ در گفتگو با Fut5al :

لیگ امسال با کمک همه با دیسپلین استارت خورد/ تمام باشگاه‌ها ورودی را واریز کرده‌اند/ چیزی به پایان نقل و انتقالات نمانده است

لیگ امسال با کمک همه با دیسپلین استارت خورد/ تمام باشگاه‌ها ورودی را واریز کرده‌اند/ چیزی به پایان نقل و انتقالات نمانده است

آرش جابری از آغاز منظم لیگ‌برتر فوتسال ابراز رضایت کرده و از تمامی عوامل استارت منظم لیگ تشکر کرد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی‌های هفته اول طبق برنامه اعلام شده با دیدار افتتاحیه گیتی‌پسند و سفیرگفتمان در اصفهان آغاز شد که جا دارد از تمامی هیات‌های فوتبال استان‌ها، هر ۱۴ باشگاه و همه عزیزانی که در استارت یک لیگ منظم و با دیسیپلین با ما همکاری و سازمان لیگ را یاری کردند، تشکر کنم. در هفته اول یک یا دو بازی گزارش انضباطی داشتیم که آنها هم به کمیته محترم انضباطی ارسال شد.

او افزود: لیگ انشاالله طبق برنامه تا یکم شهریور ادامه خواهد داشت و پس از آن برنامه‌های اردویی تیم‌ملی کشورمان زیر نظر آقای شمسایی و کادر فنی ایشان دنبال خواهد شد که برای این تیم نیز در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت آرزوی موفقیت داریم.

جابری در خصوص مهلت نقل و انتقالات نیز تصریح کرد: نقل و انتقالات لیگ‌برتر تا روز یکشنبه ۹ مرداد یا همان پایان هفته چهارم است که تیم‌ها می‌توانند نقل و انتقالات خود را انجام دهند و برای بازیکن جدید خود مطابق قوانین کارت درخواست کنند. برنامه ریزی ما به این سمت است که انشاالله لیگ را دهه دوم اسفند ۱۴۰۱ به پایان برسانیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص ورودیه لیگ امسال نیز یادآور شد: هیچ مشکل خاصی نبود و همه باشگاه‌ها ورودی‌های خود را واریز کردند؛ از این بابت هم مشکلی نبود و کار منظم پیش رفت. همه کارت بازی‌ها هم تقریبا صادر شد و شاید پنج یا شش مورد ایراد بود که قرار شد نقص مدارکشان را برطرف کنند ولیکن کارت‌ها صادر شد.

او در خاتمه گفت: امسال بعد از ایام کرونا جلسات توجیهی خوبی برای داوران، ناظران، مدیران و … برگزار کردیم که انشاالله ماحصل آن لیگ خوب و پویایی باشد که همه از آن لذت ببریم و نفع آن به تیم‌ملی کشورمان برسد که باعث افتخار فوتسال ایران در آسیا و جهان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.