کد خبر : 222892
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 11:46
-

چهره ویژه بازی کراپ با کاترین آمل چه کسی بود + عکس ها

چهره ویژه بازی کراپ با کاترین آمل چه کسی بود + عکس ها

چهره ویژه تقابل کراپ با کاترین دروازهبان ملی پوش آملی ها بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم قند کاترین آمل در اولین حضور خود در فوتسال ایران در سالن یادگار امام الوند و در حالی که نیمه اول بازی با کراپ را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت در نهایت سه بر یک شکست خورد.

نمایش کاترینی ها در این بازی امیدوارکننده بود به خصوص در نیمه اول که مقابل تیم سردرگم کراپ حساب شده بازی کردند.در نیمه دوم هم گرچه سه بار دروازه این تیم باز شد با این حال چندین و چند موقعیت کراپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد که مرهون درخشش مسعود محمدی بود.

دروازه بان ملی پوش کاترین که بهترین خرید آملی ها هم بود در این بازی چهره ویژه میدان بود چه اینکه او با بستن بازوبند کاپیتانی کاریزمایی خاص پیدا کرد اما همچنان دوست دار حاشیه نشان داد.

او در کنار رفلکس ها و شیرجه های متعددش،دست از خوشحالی های عجیب بعد از این دفع توپ ها برنداشت.چندباری وارد معرکه حاشیه سازی شد و در یک صحنه هم از داور کارت زرد گرفت.

محمدی که فصل گذشته نیز در قامت دروازه بان سن ایچ در تقابل با کراپ حواشی زیادی رقم زده بود در این بازی نیز مقابل تیم اسبقش انگیزه زیادی داشت. او در نیمه دوم به طرزی معجزه وار در چندین صحنه مانع باز شدن دروازه تیمش شد هر چند در نهایت در توپخانه ای که کراپ به راه انداخت سه بار تسلیم شد تا مثل فصل گذشته شکست سه بر یک را در الوند تجربه کند با این حال این نتیجه اخیر چیزی از باز درخشان او کم نکرد تا اگر از حاشیه هایی که اتفاقا خودش سازنده آنهاست کم کند بتواند به دروازه بان اول تیم ملی هم تبدیل شود به خصوص که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک شاهد درخشش او در این بازی بود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.