کد خبر : 233697
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 13:34
-

احمدعباسی: همه باید از تیم ملی حمایت کنند/ به بازی در بارسلونا فکر می‌کنم

احمدعباسی: همه باید از تیم ملی حمایت کنند/ به بازی در بارسلونا فکر می‌کنم

ستاره تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: شرایط در تیم گیتی‌پسند خوب است اما بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذابیت خود را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید احمدعباسی درباره بازی هفته اول گیتی‌پسند اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی انجام دادیم و با تاکتیک‌های‌مان حریف را شکست دادیم. هرچه از فصل بگذریم تیم‌مان فرم بهتری پیدا می‌کند. مدعی قهرمانی؟ گیتی پسند همیشه جزو مدعیان بوده و خواهد بود اما نمی‌توانیم از حالا بگوییم مدعی اصلی هستیم. نه آقای کشاورز و نه بازیکنان از حالا قول قهرمانی نداده‌اند اما همه تلاش می‌کنند تا جام را کسب کنیم.

وی درباره لژیونر شدن خود گفت: فعلا دو باشگاه در حال مذاکره هستند. من با گیتی‌پسند قرارداد دارم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و ۱۰ تیم برتر دنیا است. شرایط در گیتی‌پسند خوب است اما بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا جذابیت خود را دارد. باید ببینیم مذاکرات چگونه پیش می‌رود.

آیا در پیش بودن جام ملت‌ها به پویایی لیگ کمک می‌کند؟ او می‌گوید: صددرصد در پیش بودن جام ملت‌ها باعث پویایی لیگ می‌شود. با توجه به جوانگرایی‌های انجام شده می‌توان گفت مسابقات خوبی در پیش داریم. هرچند که هننوز مشخص نیست برگزار شود یا خیر. ایران اما در هر صورت یکی از مدعیان اصلی خواهد بود. درباره رفتن هم باید بگویم قبل از تعطیلی لیگ برای انجام کارهای قراردادی به اسپانیا خواهم رفت و باید دید نتیجه مذکرات چگونه پیش می‌رود.

احمدعباسی درباره حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی گفت: آقای شمسایی مربی بی‌تجربه‌ای نیست. چند سال مربی بازیکن بوده اما نتایجش با قهرمانی توام بوده. مساله‌ای که توانایی‌های او را نشان می‌دهد. از مدیریت او هم همه باخبرند. امیدوارم همه شمسایی و کادرش را حمایت کنند تا تیم جوانی که برای جام ملت‌ها ساخته می‌شود به موفقیت برسد.

وی درباره اینکه آیا به حضور در تیم‌های بزرگ فکر می‌کند یا خیر گفت: قطعا هر کسی رویای حضور در بهترین تیم‌های دنیا را دارد. خود من هم بارسلونا را دوست دارم یا اسپورتینگ تیمی است که دوست دارم در آن بازی کنم. امیدوارم روزی بتوانم پیراهن این دو تیم را بر تن کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.