کد خبر : 233709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 23:47
-

تقی‌پور: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/ دروازه‌بان‌مان کمتر از ۲۰ سال سن داشت

تقی‌پور: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است/ دروازه‌بان‌مان کمتر از ۲۰ سال سن داشت

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: هدف باشگاه و کادر فنی این است که ما همچنان بتوانیم به عنوان یک مدعی در لیگ ظاهر و قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور بعداز پیروزی ۸ بر ۳  تیم فوتسال مس سونگون مقابل چیپس کامل مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه سه بازیکن اصلی خود را نداشتیم امروز بازیکنانم بازی را خوب شروع کردند و در این بازی ما بیشتر سعی کردیم به جوان‌های تیم‌مان میدان دهیم که خوشبختانه توانستیم برد شیرینی را به دست آوریم.

وی افزود: این بازی اولین بازی خانگی ما در لیگ بود که خوشبختانه توانستیم با اولین حضور هواداران خود این پیروزی را به دست آوریم و دل آنها را شاد کنیم و با کسب این سه امتیاز خوب تیم را راهی بازی بعد کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: در این بازی از دروازه‌بان جوان زیر ۲۰ سال خود در نیمه دوم استفاده کردیم و هدف ما این است به بازیکنان جوان فرصت بازی کردن را بدهیم و شرایط آنها را پیش‌بینی کنیم. 

تقی‌پور گفت: هدف ما و باشگاه قهرمانی در لیگ است اما متأسفانه همانطور که اطلاع دارید ما کمبود بازیکن داریم و یکسری از بازیکنان از ما جدا شده‌اند و هدف‌مان این است که چند بازیکن به ادامه به تیم اضافه کنیم. متأسفانه محمد طاهری که یکی از بازیکنان خوب ما است به دلیل پارگی رباط هفته قبل از دست دادیم و انشاءالله سعی می‌کنیم با هماهنگی باشگاه چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.