کد خبر : 233711
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 23:49
-

خوراکچی: فرش‌آرا تیمی با تجربه و قابل احترام است/ با انجام یک بازی حساب شده پیروز شدیم

خوراکچی: فرش‌آرا تیمی با تجربه و قابل احترام است/ با انجام یک بازی حساب شده پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت: تیم فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ برتر بوده و با تجربه و قابل احترام است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمود خوراکچی بعد از پیروزی ۳ بر یک کراپ الوند  ایرانیان مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: فرش آرا یکی از تیم‌های خوب و با ریشه ایران است و یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ است و همیشه برای فوتسال ما قابل احترام بود. وقتی که اسم فرش‌آرا در لیگ باشد این تیم به فوتسال ما اعتبار می‌دهد.

وی افزود: ما هم کراپ الوند هستیم تیمی که در مدت چند سالی که در لیگ حضور پیدا کرده اندازه یک تیمی که سال‌ها در لیگ است جایگاه خوبی برای خودش پیدا کرده است و این جایگاه توقعات را از این تیم بالا برده است و این توقعات کاملاً روی دوش من و بازیکنانم است.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت:‌ بازیکنانم به این نتیجه رسیده‌اند که در تیمی حضور دارند که فقط از این تیم توقع پیروزی است. ما در این مدت سعی کردیم استرس را از بازیکنان دور کنیم و بازی به بازی پیش برویم. سعی می‌کنیم برای باشگاه بزرگ کراپ موفقیت به دست بیاوریم.

خوراکچی ادامه داد: متأسفانه ما ۹۰ درصد از بازیکنان سال قبل را از دست دادیم اما توانستیم با جذب بازیکنان جوان و با کیفیت جای خالی آنها را پر کنیم. در بازی امروز فرش آرا فوق‌العاده خوب بود و ما توانستیم در این بازی فضاها را از تیم خوب فرش‌آرا بگیریم و تدبیر کادر فنی ما باعث پیروزی مقابل نماینده مشهد شد.

وی افزود: در بازی امروز ما  توانستیم قدرت و سرعت فرش آرا که در بازی هفته گذشته مقابل فولاد زرند را انجام دادند را بگیریم و نهایتاً این شد که ما با یک بازی حساب شده و یک دروازه‌بان خوب سه امتیاز این دیدار از آن خود کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.