کد خبر : 233763
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 22:17
-

فردوس قم از لیگ برتر فوتسال حذف می‌شود؟

فردوس قم از لیگ برتر فوتسال حذف می‌شود؟

در حالی که تنها ۲ هفته از شروع لیگ برتر فوتسال گذشته است، اوضاع برای نماینده قم در حالی پیش می‌رود که امکان دارد فردوس از لیگ برتر فوتسال کنار گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فردوس قم در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در آمل به مصاف تیم فوتسال قند کاترین رفت که با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسید تا آن‌ها پس از دو هفته تنها دو امتیاز داشته باشند. نماینده قم هفته گذشته نیز در حالی برابر تیم تازه لیگ برتری شده صنایع پشتیبان هرمزگان به تساوی یک بر یک رسید که تا دقایق پایانی با یک گل عقب بود و به لطف گل دقیقه پایانی موفق شد یک امتیاز را در خانه کسب کند.

این اتفاقات در حالی برای فردوس رخ داده است که این تیم پیش‌فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و حالا در حال تاوان دادن است. قمی‌ها که مجبور شدند در این فصل لیگ برتر فوتسال تیمداری کنند، حالا با مدیریت ضعیف، وضعیت مناسبی ندارند و شاید از همین هفته‌های ابتدایی نام خود را در لیست کاندیدای سقوط قرار دادند. باشگاهی که تا یک هفته پیش از شروع لیگ برتر تصمیم به فروش امتیازش داشت، با توجه به قوانین سازمان لیگ فوتسال و همچنین وعده و وعیدهای مسئولان استان قم، به کار خود در لیگ برتر ادامه دادند.

آن‌ها پیش از دیدار با قند کاترین تمرین درست و حسابی نداشتند و شرایط بد این تیم سبب شد که آن‌ها نخواهند به آمل سفر کنند. باشگاهی که نه تنها پول ندارد تا قرارداد بازیکنانش را بدهد، بلکه حتی خرج سفرش به شهرهای دیگر را هم ندارد. بازیکنان فردوس قصد داشتند که از دیدار با قند کاترین انصراف دهند و به آمل سفر نکنند اما با پا در میانی سرمربی به این سفر راضی شدند. البته بعید به نظر می‌رسد که پا در میانی‌های وحید غیاثی خیلی ادامه داشته باشد و او هم اگر ببیند اوضاع به این شکل باقی مانده، طرف بازیکنانش را خواهد گرفت.

این در حالی است که با توجه به قوانین لیگ فوتسال، اگر تیمی در یک بازی حاضر نشود، از لیگ برتر به صورت کامل کنار گذاشته می‌شود و به دسته دو سقوط خواهد کرد و لیگ با ۱۳ تیم ادامه خواهد یافت. با اتفاقاتی که در قم در حال رخ دادن است، انتظار می‌رود که این اتفاق تا پیش از نیم‌فصل برای فردوس رخ دهد مگر این که مالک و مسئولان استان قم یک منبع مالی برای این تیم پیدا کنند.

فردوس، دوشنبه هفته آینده میزبان فرش‌آراست و باید دید در ۵ روز آینده اوضاع تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال درست خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.