کد خبر : 233889
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 17:02
-

جنگی: برخی دوست نداشتند در لیگ برتر فوتسال حضور داشته‌ باشیم

جنگی: برخی دوست نداشتند در لیگ برتر فوتسال حضور داشته‌ باشیم

سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: امسال شرایط برای ما دشوار شده و اتفاقاتی از ابتدای فصل به وجود آمده که نشان می‌دهد برخی دنبال آن هستند در لیگ برتر تیم‌داری نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،۱۷ محسن جنگی در خصوص دیدار آتی تیمش با مقاومت البرز در چارچوب برگزاری هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: به دلیل قرعه‌های بدی که نصیب تیم شد، با شرایط سختی روبه‌رو هستیم. ۲ بازی نخست خود در ابتدای فصل را میهمان بودیم و در حال حاضر نخستین دیدار خانگی خود را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: ۲ بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند و شکل و شمایل خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشتیم، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و نهایت استفاده از امتیاز میزبانی را ببریم.

سرمربی چیپس کامل مشهد ادامه داد: در مشهد ما را اذیت می‌کنند و هر روز یک حاشیه برای تیم ما به وجود می‌آورند.

جنگی تصریح کرد: در روزهای نخست که دنبال جذب بازیکن بودیم، در کادر تیم تغییراتی به وجود آوردند. همچنین ۴۰ تا ۵۰ روز از لیگ دور افتادیم. چهار بازیکن با تیم ما قرارداد داخلی منقعد کردند اما به دلایل مختلف از تیم ما جدا شدند. محسن رنجوری، مالک باشگاه، ابتدای فصل قصد تیم‌داری نداشت اما مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی پا پیش گذاشتند تا در لیگ فوتسال کشور حاضر شویم.

وی تصریح کرد: در ۲ بازی نخست اکثر بازیکنان اصلی تیم را به دلیل عدم صدور کارت بازی‌شان در اختیار نداشتم. در حال حاضر البته اوضاع بهتر شده اما از ابتدای فصل سختی‌های زیادی کشیده‌ایم و از هر لحاظ در مشهد تنهاییم.

سرمربی چیپس کامل مشهد خاطرنشان کرد: تیم‌داری در فوتسال دشواری خود را دارد. مالک باشگاه از جیب خود هزینه کرده و هیچ ارگان و مسئولی در مشهد و استان به تیم ما کمک نمی‌کند. در سایر شهرستان‌ها مسئولان شهری و استانی به تیم‌ها کمک می‌کنند اما در مشهد فقط هیات فوتبال خراسان رضوی خواهان تیم‌داری چیپس کامل بوده و کمک کرده‌ است.

جنگی بیان کرد: فشارها زیاد است اما به هیچ وجه احتمال انحلال تیم وجود ندارد. در حال حاضر منتظریم اتفاق شیرینی برای تیم رقم بخورد تا حواشی کمرنگ شود.

وی در خصوص هدف‌گذاری چیپس کامل برای این فصل از رقابت‌ها عنوان کرد: از ابتدای فصل به همراه سه تا چهار تیم مطرح لیگ تمرینات خود را آغاز کردیم. اگر آن حواشی برای چیپس کامل رخ نمی‌داد، برنامه داشتیم که جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم اما در حال حاضر نمی‌توان برای جایگاه تیم قول داد. سعی داریم این فصل را در نیمه بالای جدول به پایان برسانیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.