کد خبر : 233887
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 17:00
-

غیاثی: فرش‌آرا قطعا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت/ برای پیروزی به میدان می‌رویم

غیاثی: فرش‌آرا قطعا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت/ برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: با همه مشکلاتی که وجود دارد بازیکنان فردوس متحد و یکدل هستند و با قاطعیت می‌گویم تیم خوب فرش‌آرا در بازی فردا قطعا کار راحتی در مقابل ما نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور روز دوشنبه ۳ مردادماه آغاز خواهد شد که یکی از این دیدارها؛ تقابل فردوس قم با فرش‌‌آرا مشهد خواهد بود، این مسابقه یک مهمان ویژه دارد و آن هم حضور وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال ایران در قم است. این بازی فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص بازی فردا اظهار کرد: از ابتدای لیگ مشکلات فراوانی همراه تیم ما بود اما با غیرت و هوش بازیکنان خودمان توانستیم در ۲ بازی ابتدایی عملکرد خوبی را داشته باشیم و ۲ امتیاز مهم را کسب کردیم.

وی افزود: دربازی فردا هم می‌توانم بگویم برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد و قطعا تیم خوب فرش‌آرا مشهد کار راحتی را در مقابل ما نخواهد داشت، با وجود مشکلاتی که تیم دارد بازیکنان فردوس با یکدیگر متحد و همدل هستند و برای خوشحال کردن هواداران قمی با تمام توان بازی خواهند کرد.

غیاثی ادامه داد: پیش‌بینی بازی فوتسال بسیار سخت است اما در کل امیدوارم هر دو تیم بازی فنی و نمایش قابل قبولی داشته باشند و هواداران قمی و مشهدی یک بازی خوب را تماشا کنند، ما نیز تلاش می‌کنیم پرچم فوتسال قم را بالا نگه داریم.

سرمربی فردوس قم تصریح کرد: شرایط بدنی و روحی بازیکنانم نسبت به هفته اول بهتر شده اما همچنان مشخص نبودن مدیرعامل تیم و هیئت مدیره و مشکلات مالی مهم‌ترین دغدغه تیم ما است که امیدواریم در روزهای آینده وضعیت بهبود پیدا کند، بازیکن باید با روحیه و آرامش وارد تمرین و مسابقه شود و اگر مشکلی باشد ورزشکار نمی‌تواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال قرار است برای تماشای بازی این دو تیم به قم سفر کند، عنوان کرد: وحید شمسایی از هم‌بازی‌های سابق من بوده و باهم خاطرات خوشی را داریم، وی هر وقت به قم سفر کرده است اتفاقات خوبی برای فوتسال این شهر رقم خورده و امیدواریم این‌بار هم منشأ خیر باشد.

غیاثی در پایان گفت: از هواداران قمی نیز می‌خواهم فردا در سالن حضور پیدا کنند و از تیم شهرشان حمایت کنند، وجود تماشاگر در سالن بازی انگیزه مضاعفی به بازیکن می‌دهد و به همین خاطر تلاش می‌کند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.