کد خبر : 233905
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 8:18
-

دو قلو‌های مصدوم آماده شروع فصل جدید

دو قلو‌های مصدوم آماده شروع فصل جدید

نرجس و نجمه کریمی، دو قلوهای کرمانی بعد از گذشت هشت ماه از جراحی رباط صلیبی آماده فصل جدید لیگ فوتسال می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روایت زندگی ورزشی نجمه و نرجس کریمی برای هر شنونده‌ای بسیار عجیب است؛ خواهران دو قلوی کرمانی که هر دو ستاره‌ی بی‌بدیل مس کرمان بودند و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارند، سال گذشته در اولین مسابقه فصل هر دو خواهر موفق به گل‌زنی می‌شوند، اما نرجس بازی دوم را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی از دست می‌دهد.

در آن طرف، نجمه هفته دوم دومین گل خود را نیز به ثمر می‌رساند اما در میان تعجب اهالی فوتسال او نیز در مسابقه سوم برابر پالایش نفت آبادان به میدان نمی‌رود که علت غیبت دقیقاً مشابه علت غیبت نرجس است و نجمه نیز دچار پارگی رباط صلیبی پای چپ می‌شود!

حالا بعد از گذشت حدود هشت ماه هر دو خواهر امیدوار هستند تا در فصل آینده مجدداً پیراهن مس کرمان را بر تن کنند. نرجس کریمی در این‌باره می‌گوید: خدا را شکر هر دو خوب هستیم؛ ۲۳ شهریور دوره نقاهت ۹ ماهه‌ی ما تمام می‌شود و آماده مسابقات می‌شویم.

او اضافه کرد: تقریبا ۸۰ درصد دوران نقاهت را گذراندیم و به احتمال بسیار زیاد از ابتدای شهریور تمرینات داخل سالن را شروع می‌کنیم تا آماده شروع فصل جدید لیگ برتر شویم.

نرجس کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر با مس کرمان قرارداد دارند می‌گوید: خیر، ما بازیکن آزاد هستیم و هنوز با ما صحبتی نشده، اما امیدواریم با گذراندن دوران مصدومیت مجدداً در کرمان به فوتسال ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.