کد خبر : 233928
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 23:36
-

کردی: دو تیم تاکتیکی بازی کردند

کردی: دو تیم تاکتیکی بازی کردند

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین گفت: فوتسالمان در حال توسعه است و هر دو تیم تاکتیکی بازی کردند، اما به‌دلیل کم تجربگی نتوانستیم به نتیجه برسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا کردی، شامگاه امروز(دوشنبه، ۳ مرداد) پس از شکست ۴ بر ۲ برابر گیتی‌پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان، در خصوص این بازی، اظهار کرد: دو تیم فرآیند تاکتیکی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازی سراسر تاکتیکی بود و هر دو تیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردند.

وی افزود: خوشحالم که فوتسال ایران در حال توسعه است و پس از دو سال تماشاگران به سالن آمده‌اند.

 سرمربی تیم فوتسال قند کاترین با اشاره به اولین حضور تیمش در لیگ‌برتر، یادآور شد: تیم ما سال اولی است که متولد شده و میانگین سنی ۲۳ سال داریم. در همین سال نخست با رویکرد جوانگرایی، توانستیم جوانان خوبی را برای آینده فوتسال معرفی کنیم. 

کردی خاطرنشان کرد: از بازیکنانم بسیار راضی هستم اما متاسفم که تمام زحماتشان در تمرین و زمین بازی به نتیجه منتهی نمی‌شود. البته این امر کاملا به موضوع بی‌تجربگی آنان مربوط است.

وی ادامه داد: اگر از موقعیت‌های تک به تک صد در صدمان در نیمه نخست استفاده کرده بودیم، ۴ یا ۵ گل به ثمر رسیده بود،همکاری اما اشکالی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین در خصوص داوری، توضیح داد: نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم به داوری اعتراضی نداریم و عملکرد خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: همانطور که سطح لیگ بالا رفته، سطح داوری نیز بالا رفته است. به جز هفته اول عملکرد داوری فوق‌العاده بوده است.

کردی با اشاره به انحلال تیم فوتسال سپاهان و جذب سه بازیکن از آن‌ها، خاطرنشان کرد: بسیار متاسفم که سپاهان این تصمیم را گرفت و دوست داشتم افضل امسال نیز در چرخه لیگ بود. اگر بخواهیم قهرمان جهان بشویم، باید تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیز به لیگ بیایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.