کد خبر : 233931
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مرداد 1401 - 23:38
-

کشاورز: طبق هدف‌ بازی کردیم/ احمدعباسی از ماه آینده در اسپانیا توپ می‌زند

کشاورز: طبق هدف‌ بازی کردیم/ احمدعباسی از ماه آینده در اسپانیا توپ می‌زند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: امروز بازی سختی پیش‌رویمان بود، اما می‌دانستیم چه می‌خواهیم و به هدفی که داشتیم، دست یافتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و قند کاترین آمل در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گیتی‌پسند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

محمد کشاورز پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی‌خوب و سرزنده‌ای را امروز شاهد بودیم و هواداران در سالن از تماشای این دیدار لذت بردند؛ به‌طور کلی بر بازی تسلط داشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خیلی خوشحالم که توانستیم در یک بازی سخت تیم آملی را شکست دهیم.

وی افزود: اهل پیش‌بینی نیستم، اما لیگ خیلی‌سخت است و نمی‌شود نتایج را از قبل مشخص کرد؛ نظر من مانند گذشته این است که لیگ سختی در انتظارمان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره جدایی آقای‌گل لیگ از این تیم، تصریح کرد: به‌رغم میل باطنی خود، درحالی‌که می‌خواستم آقای گل لیگ را در اختیار داشته باشیم، به‌خاطر پیشرفت احمدعباسی با جدایی وی و لژیونر شدنش موافقت کردیم؛ به‌زودی انتقال وی قطعی می‌شود و از ماه آینده می‌تواند در لیگ اسپانیا به میدان برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.