کد خبر : 233974
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 17:06
-

تقی‌پور:از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ فوتسال روی بدش را به ما نشان داد

تقی‌پور:از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ فوتسال روی بدش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، ضمن عذرخواهی از هواداران بابت باخت دیروز، توضیحاتی در خصوص تقابل با گهر زمین و اتفاقات بعد از آن ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص شکست این تیم مقابل گهرزمین سیرجان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ابتدا از هواداران عزیز تیم‌مان عذرخواهی می‌کنم و اساسا دنبال بهانه‌جویی نیستم. به تیم گهرزمین هم تبریک می‌گویم اما واقعا فوتسال روی بدش را به ما نشان داد. از همان ثانیه اول بازی اگر به گل می‌رسیدیم شاید مسابقه سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

او با اشاره به اتفاقات بازی افزود: ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. از همین امروز با تیم دستیارانم بازی را آنالیز می‌کنیم تا ببینیم چطور این اتفاق افتاد. بچه‌ها سوار بر بازی بودند و بارها تا مرز گل زدن پیش رفتیم اما توپ‌ها وارد دروازه نشد و متاسفانه روی برگشت‌ها گل خوردیم.

سرمربی مس سونگون درباره شرایط داوری بازی هم گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. نمی‌خواهم دنبال مقصر بگردم و ما باید خیلی بهتر بازی را مدیریت می‌کردیم اما به شهادت همه حاضرین در سالن از کادرفنی تیم پیروز تا ما و نمایندگان فدراسیون، متاسفانه تیم داوری تسلط کامل روی اداره بازی نداشتند و اشتباهاتی داشتند اما نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم. ما از امروز برای بازی با مقاومت آماده می‌شویم و تمام تلاش‌مان این است که در ادامه مسیر لیگ دیگر اسیر این اشتباهات نشویم و همان مس با صلابت همیشگی باشیم.

تقی‌پور راجع به تصاویر منتشره از بازیکنانش در فرودگاه مهرآباد تهران هم گفت: ما با پرواز ۹ شب از کرمان به تهران برگشتیم و به دلیل اینکه نخستین پرواز به تبریز ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح بود به ناچار در فرودگاه ماندیم. متاسفانه مشکلات کاهش تعداد پروازها در ماه‌های اخیر به چالشی برای تیم‌ها بدل شده است. ما بین سفر زمینی و پرواز صبح، انتخاب‌مان پرواز بود و متاسفانه هتل فرودگاه مهرآباد هم به رغم تلاش مسئولان باشگاه، پر بود و چاره‌ای غیر از ماندن در سالن فرودگاه را نداشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.